4.6

192 19 5
                                    

Crystal'dan

Dylan'ın beni aramasıyla hemen hazırlanmaya başlamıştım. 'Kuzen gecesi' adı altında sabaha kadar dizi ya da film izleyip dertleşecekmişiz.
Buna uzun zamandır ihtiyacım olduğu için hemen kabul etmiştim.
Annem ve babamdan da izni koparmıştım tabii!

Çantama gerekli olan eşyalarımı yerleştirip şarj aletini çantanın küçük bölmesine yerleştirdim.
Az önce duş aldığım için ıslanıp zarar görmesin diye çıkardığım kolyemi tekrar taktım. Aynada kolyeme bakıp gülümsedim. Ay şeklindeki kolyemi bana Tyler 2 yıl önce doğum günümde hediye etmişti.
Hediyeyi verirken bana "Umarım bu kolye sana şans, mutluluk ve sevgi getirir. Eğer kendini çok çaresiz hissettiğin anlar olur da yanında kimse olmazsa kolyeyi tak ve gülümse. Çünkü ben hep bu kolyede, senin yanında, o ayın üzerine uzanmış seni seyredeceğim..." demişti.

İşte o an kalbim bir farklı atmıştı ilk defa...
O günden sonra hiç çıkarmamıştım kolyemi; Onu hep yanımda hissedebileyim diye...

Düşüncelerimden uzaklaşıp kabanımı giydim ve çantamı alıp evden çıktım. Birkaç dakika önce çağırdığım taksiye binip kuzenimin adresini söyledim.
10 dakika içerisinde oraya varmıştım. Ücreti ödeyip taksiden indiğimde eksilerde olan hava ben her nefes aldıkça ciğerlerimin buz kesmesini sağlamıştı.

Kabanıma daha çok sarılıp hızla apartmana girdim ve merdivenleri ikişer ikişer çıkarak Dylan'ın kapısına vardım.

Ne?

Kapı neden aralıktı?

Kaşlarımı çattım. Ya hırsız falan girdiyse?
Ama Dylan evde olacağını söylemişti. Belki o yanlışlıkla açık bırakmıştır, belki de bana kapıyı açmaya üşenip oradan geçerken kapıyı aralık bırakmıştı. Salak şey.

Yavaşça kapıyı açtım.
"Kuzen ben geldim!"
Beni karanlık karşılarken telefonumun flaşını açıp kabanımı askılığa astım ve yavaşça ilerlemeye başladım.

Başımı yere eğdiğimde yere yerleştirilmiş mumlarla karşılaştım. Şok içerisinde flaşımı kapatıp yerde bulduğum ilk kağıdı elime aldım.
"3 yıl önce, tam bu gün tanıştık seninle." yazıyordu üzerinde.

Kaşlarımı çattım.
Bu benim için mi yazılmıştı?
Dylan bana neden böyle bir şey yazsın ki?

Sorular beynimi ele geçirirken biraz daha ilerleyip bir sonraki kağıdı aldım.
"Seni gördüğüm ilk an, bana gamzeli gamzeli gülümsedin...
İşte o an her şeyin başladığı andı..."

Ama biz Dylan ile 3 yıl önce tanışmamıştık ki!

Ben kiminle 3 yıl önce tanışmıştım?

Yavaşça ilerlemeye devam ettim. Derken mumlar sol tarafa doğru dizildiği için mumları takip ettim ve önüme çıkan diğer kağıdı elime aldım.
"O an kendime dedim ki "Tyler, eğer bu kızı üzersen veya bir şekilde kaybedersen seni öldürürüm!"

Bunları Tyler mı yazmıştı yani?
Önce ufak bir şok yaşadım, daha sonra diğer kağıdı elime aldım.
Kağıtta yazanları gördüğümde kendi kendime aptalca gülmeye başladım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Alone IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin