"En azından ilk ve son kez benimle dans eder misin?"
Bana dolu dolu bakan kehribar gözler içimde garip bir his oluşturmuştu.
Onu böyle görmek kendime sövmeme neden oluyordu...Benden bir cevap beklerken gözlerimi anneme çevirdim. Annem sadece tebessüm etmişti.
İlk ve son kez mi dans edecektik?
Son kez...Gözlerimi, ona her baktığımda kalbime depar attıran kişiye çevirdim.
Gözlerini kırptığında yanağından bir damla yaş aktı.Yutkundu ve elini yavaşça çekti.
Son kez...
Son kez.
Kim demiş son kez diye?
Son kez değil, olmayacak!
Hızla indirmeye yaklaştığı elini tuttum.
İlk kez dans edecektim onunla, ama son olmayacaktı. Söz veriyorum, son olmayacak...Titreyen eli elimi sıkıca tutarken diğer eliyle hızla gözünden akan yaşı sildi.
Beraber insanların dans ettikleri yerin diğer ucuna geçtik. Annem bizi göremiyordu, kesin meraktan içi içini yiyordur!Dylan karşıma geçip ellerini belime yerleştirdi. Kalbim hızla atarken ben de kollarımı omuzlarına uzattım ve yavaş yavaş dans etmeye başladık.
Gözlerimiz kenetlenmiş gibi birbirine bakarken tek bir kelime bile etmiyorduk. Öyle ki, şarkı bitmiş, yerine bir slow şarkı daha başlamıştı.
Şarkının hangi şarkı olduğunu fark ettiğimizde ise şok olmuştuk.
Bu şarkı, dinlediğimde onu hatırlayıp mesaj attığım, ayrıca gezide beraber söylediğimiz şarkıydı!"Bu donuk solmuş resimler, gülmedi senden önce hiç..."
Dylan'ın kaşları masumca yukarı kalktıktan sonra istemsizce çenesi titremeye başladı. Sakinleşmeye çalıştıkta daha da kötüleşti ve ağlamaya başladı...
Ve ben yine onu ağlatmıştım...Ağlamaması için ne yapmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Elimden hiçbir şey gelmiyordu, çünkü ben de kendimi iyi hissetmiyordum.
Dylan altını omzuma yerleştirirken, ben de onun omzuna yaslandım.
Elimden gelen tek şey onunla beraber ağlamaktı...
"A-Ama ben seni çok s-seviyorum." dedi hıçkırıklarının arasından.
Yutkunup gözlerimi kapattım, "Ben de seni..."Ve ikimiz de sessizce şarkının en güzel yerine eşlik ettik,
"Olmaz, bu bize yakışmaz sen hep böyle gidersen,
Olmaz, yüzüne yakışmaz sen hep böyle gülmezsen..."_
Şarkı ilk kitapta (mesaj attığı bölüm) 3.6 ve (beraber söyledikleri bölüm) 9.3 bölümlerde geçiyor❤️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone II
FanfictionAlone isimli hikâyenin devamıdır✨ ---------------- #stydia etiketinde #1 #lydiamartin etiketinde #1 #hollandroden etiketinde #2 #stilesstilinski etiketinde #2 #stydia etiketinde #3