"Ay kızlar sizce bu nasıl? Yoksa diğeri daha mı güzeldi?"
Eline aldığı milyonuncu kotu bize gösteren Shelley'e milyonuncu defa göz verdim. Hepsi kot işte al birini tamam oldu bitti niye uzatıyorsun bu kadar?Hepsinin Shelley'in gösterdiği kotları puanlamasını dayanamayarak mağazada kendi başıma dolaşmaya başladım.
Birden bir kadın hızla yanımdan geçerken bana çarpıp çantamı yere düşürdü.
Hiçbir özür dilemeden gittiğinde çantamı yerden alıp açık fermuarını kapattım.Reyonların birinde bembeyaz, uçuş uçuş, uzun yazlık bir elbiseyi fark ettiğimde elime alıp incelemeye başladım, buna bayılmıştım!
Mutlulukla kabinlerin birine girip elbiseyi üzerime giydim ve kabinlerin yanındaki aynaya doğru ilerledim. Sanki biraz dar gelmişti fakat gayet güzeldi.
"Beyazlar içinde bir kızıl..."Aynadan tam arkamda bana tebessümle bakan kişiyi gördüğümde yanaklarımın kızardığını hissettim.
Ona döndüğümde gözlerini benden hiç ayırmadan fısıldadığını zar zor duyabildim,
"Büyüleyici..."Zor da olsa yutkunup kendime geldim.
"Sen diğerlerinin yanına gitsene ya, Shelley'in sana ihtiyacı vardır. Dünyanın en önemli meselesini çözmeye çalışıyor şu an; Hangi kot daha güzel?!" dedim alay dolu sesimle.Güldü.
Çok güzel güldü yine..."Sence Shelley umrumda mı?"
Omuzlarımı silkip, "Bilemiyorum artık!" dedim kabine girip elbisemi değiştirmeden önce.Beğenmiştim, hatta bayılmıştım ve bunu kesin alacaktım!
Elbiseyi alıp kabinden çıktığımda Dylan'ın ortalıkta olmadığını fark ettim.
Shelley'inin yanına gitmiştir kesin!Gözlerimi devirip kasaya doğru ilerledim.
Ben kasadaki bayana yaklaşırken Dylan'ın bir ücret ödediğini ve poşeti aldığını gördüm.
Ne almıştı ki?
Dylan beni gördüğünde poşeti bana uzattı, "Güle güle kullan. Üzerindeki biraz dar gelmişti sanki, poşetteki bir numara büyüğü."Tebessüm edip elimi tuttu ve poşeti elime yerleştirdikten sonra uzaklaştı.
Ben ise hâlâ şok olmuş bir şekilde arkasından bakıyordum.Nasıl koca yürekli bir adam kavga edip onun için ağladığı kadına tekrar gülümseyip hediye alır ki?
O'nun gibi koca yürekli bir adam...
-
Wattpad duman altı ksmckamckakx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alone II
FanfictionAlone isimli hikâyenin devamıdır✨ ---------------- #stydia etiketinde #1 #lydiamartin etiketinde #1 #hollandroden etiketinde #2 #stilesstilinski etiketinde #2 #stydia etiketinde #3