Şarkıyla dinlemekte yarar var =)
************************************************************
Gözlerimi araladığımda hemen komidinde duran telefonumu aldım elime, saat tamı tamına 4’e geliyordu ve ben daha elbise alıp,kuaföre gidecektim.Hızlıca kalktım yataktan benim kıpırdanmama, Akın da uyanmıştı.
‘Sevgilim nereye gidiyorsun ?’
‘Ben sana söylemeyi unuttum Akın.Abimin bu akşam nişanı var.’
Akın yataktan doğruldu.Ve şaşkın gözlerle bakıp,kahkahalar atmaya başladı.
Kahkahalarının arasında kesik kesik konuşuyordu.
‘İyi bir şaka gerçekten Eylül.Koskaca Ateş Arzan.O çapkın çocuk.Hem de gençliğinin baharında daha 22 yaşında.Bana evleneceğini mi söylüyorsun ?’
Gözlerimi devirerek baktım ona.Bir yandan da converslerimin bağcıklarını bağlamaya çalışıyordum.Akın şaşırarak;
‘Sen ciddisin Eylül ! Eee peki kim bu kız ?’
Akın bana bunları sıralarken bir yandan da sürahideki bardağına suyu koydu ve ağzına götürdü.
‘Derin Hanzede’
Ağzındaki bütün su soluk borusuna kaçmıştı neredeyse geri kalanları ise yatağa dökülmüştü.Yavaşça sırtına vurdum.Sonunda kendine gelmişti.Ona sorgulayıcı bir şekilde bakarak;
‘Niye bu kadar şaşırdın ?’
‘Yok şaşırmadım sadece Derin benim eskiden okul arkadaşımdı.İlkokuldayken.’
‘İstersen nişana gelebilirsin benimle.’
‘Yok gelmesem iyi olucak’ dedi çekinerek ve tekrar yatağa gömdü kendini.
‘Tamam ben çıkıyorum o zaman bitanem istersen Araz’ı çağırabilirim’
‘Yok gerek yok.Ben uyuycam zaten.Hem o sevgilisiyledir.Rahatsız etmeyelim’
‘Peki sen bilirsin’ dedim ve üstünü örtüp bir anne edasıyla öptüm yanaklarından.
Hızlıca merdivenlerden indim ve bir taksi çağırdım.Kapının önünde biraz bekledikten sonra taksi gelmişti.Gideceğim alışveriş merkezinin adını söyledim.
Kısa bir yolculuktan sonra varmıştık alışveriş merkezine.Parti için elbise aldığım mağazaya girdim.Görevli kız mankenleri düzenliyordu.Ve o anda beğendiğim gelinliğin satıldığını öğrendim.Üzülmüştüm aslında o gelinliği giymek istiyordum ileride.Aman neyse…
Yeni gelen elbiselere baktım.Ancak hiçbiri zevkime göre değidli.Ya çok sadeydi ya da çok taşlıydı.Hiç vakit kaybetmeden çıktım mağazadan.
Abiye kıyafetler satan bir mağazaya daha girdim.Çok güzel kıyafetler vardı.İçlerinden mankenin üzerinde duran elbiseye hayran kalmıştım.Toz pembe straplez bir elbiseydi.Derin bir yırtmacı,ince ince işlenmiş pulları vardı.Gayet sade ve şıktı.Hiç düşünmeden elbiseyi satın aldım.Mankenin altında ona uydurulan ayakkabıları da satın aldım.Çünkü başka ayakkabı bakacak zamanım kalmamıştı.Kasaya ödemeleri yaptıktan sonra.En üst kattaki kuaföre gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül (Tamamlandı)
RomanceHer hikaye mutlu sonla bitmez ! Amansız bir hastalık,iki insan,yakıp kavuran bir aşk hikayesi...Biraz dram,biraz romantizm...