Kısa ama ağzınızın açık kalabileceği bir bölümle karşınızdayım.Lütfen şarkıyı açınız =)
************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Abimin arkadaşlarının olduğu masaya oturduk.Önümüze kokteylik yiyecekler servis edildi.Onlardan atıştırırken Akın’la göz göze geldim.Bana özlemle baktığını hissedebiliyordum gözlerinden.Abim arkadaşlarıyla sohbet ederken ona lavaboya gideceğimi söyleyip ayrıldım yanından.Lavabonun önüne geldiğimde Akın’a mesaj attım ve buraya gelmesini söyledim.Bir süre sonra Akın başı dönerek yanıma gelmişti.
Bana sarılmaya çalıştım ancak ittirmemle kendine gelmesi bir oldu.
‘Kendine gel Akın! Sana sadece tek bir soru sorucam.’
‘Gülleri sen mi gönderiyorsun bana ?’
Ağzı yamuk bir şekilde zor konuşarak ‘ Ne gülü ?’ dedi.
‘Yok bir şey’ diyerek ayrıldım yanından.Giderken bana bir şeyler söylemeye kalkışsa da onu dinlemedim ve abimin yanına geri döndüm.Abimler çoktan içmeye başlamıştı.
‘Çok içme abi!’ dedim
‘Bir şey olmaz !’ dedi alkol kokan ağzıyla.
Nasıl olsa arabayı dönüşte ben kullanacaktım içmesi bir şey fark etmezdi.
Alkolünde etkisiyle deli gibi dans etmeye başladı abim.Ben de ona katılarak eğlenmeye başladım.Abim elindeki içkisini dikti kafasına.Birini bitirmeden birine başlıyordu.Çok fena sarhoş olmuştu ancak bunu kabullenmek istemiyordu.
Artık saat gece yarısına gelmiş,herkes yavaş yavaş evlerine dönüyordu.Abim de son dublesini içtikten sonra bizde ayrıldık mekandan.Arabanın anahtarlarını cebinden aldım ve arabaya bindik.Ben arabayı kullanırken o da radyonun sesini son ses açmış deli gibi bağırıyordu.
Sonunda otelin önüne varmıştık.Onu zor da olsa koluma sarmaladım ve otele doğru taşıdım.Odasının kapısını açtım ve onu yatağına yatırdım.
Ben de odama döndüm ve kendimi duşa attım.Geceliğimi giydim ve tam kendimi yatağa atmıştım ki telefonuma bir mesaj geldi.Abimdendi.
Acilen odasına çağırıyordu beni.Kesin kötü bir şey olmuştu.Korkmuştum.Hızlıca yan odaya doğru ilerledim.Abim yavaşça kapıyı açtı bana ve beni birden kendine çekti.Ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştı.Çığlık atmaya,onu ittirmeye çalışıyordum.Ama gücüm yetmiyordu.Dudaklarımı dudaklarımdan ayırdığında deli gibi çığlık atmaya başladım,karnına attığım tekmeler ona hiçbir etki etmiyor aksine daha çok beni sarıp sarmalıyordu.
Birden yatağa attı beni ve üzerindeki gömleğin düğmelerini kopararak açtı ve tekrar dudaklarıma yapıştı.Onu ittirmeye çalışıyordum ama yine gücüm yetmiyordu.Çığlıklarım,tekmelerim hiçbiri fayda etmiyordu.
Üzerimdeki geceliği çıkarmaya çalıştığında kapının yere düşme sesini duydum.Daha sonra ağlamaktan şişmiş gözlerimle bir karaltı gördüm ve ardından yumruk sesleri,yere akan kanlar…Ve tekrar bedenimi sarıp sarmalayan bir karaltı… Ve o koku…
************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı deli gibi merak ediyorum =) Yeni bölüm için +10 yorum ve +10 vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül (Tamamlandı)
RomanceHer hikaye mutlu sonla bitmez ! Amansız bir hastalık,iki insan,yakıp kavuran bir aşk hikayesi...Biraz dram,biraz romantizm...