FİNAL

7.9K 251 49
                                    

Önemle rica ediyorum.Lütfen şarkıyla okuyunuz =)

************************************************************************************************************************

2 EYLÜL

Ne kadar bu yatağa bağımlı olsam da bugün en mutlu günümdü.Ve bu mutlu günümü zehir etmeyecektim kendime.Gülümseyerek uyandım bu güne ve hep gülümseyerek geçecekti bu günüm.Daha sonra Rüzgar girdi içeri.Elinde mor güllerden yapılmış bir gelin buketi vardı.Çiçeği bana uzattı.

‘Yaklaşık iki saat sonra karım olacaksın.’ Dedi gülümseyerek.

‘Seni seviyorum.’ Dedim ve dudaklarına bir buse kondurdum.

Elimdeki çiçeği komidinin üstüne koydum.Rüzgar gülümseyerek;

‘Birazdan sana bir sürprizim var’ dedi.

Gülümsedim ve tekrar başımı yastığa koydum.

Daha sonra Rüzgar ayrıldı yanımdan.Ve hemşireler geldi.Sarışın hemşirenin elinde mor çiçeklerden yapılmış bir taç.Esmer hemşirenin elinde ise bir poşet ve ayakkabı vardı.

Hemşirelerden biri kolumdaki serumu söktü ve yavaşça doğrulttu beni yerimden.Diğeri ise poşetten çıkardığı gelinliği bana göstermeye çalışıyordu.Ve o an gelinliği gördüğümde o gelinlik olduğunu anladım.Benim beğendiğim ancak satılan gelinlik.Onunla bir gün evleneceğimi gerçekten biliyordu ve o satın almıştı bu gelinliği.Gözlerimden bir damla yaş düştü yastığıma.Ama ağlamamalıydım.Bugün benim en mutlu günümdü.

İki hemşire yavaşça gelinliği giydirdiler.Zayıf bedenime gelinlik biraz bol gelse de gayet şık olmuştu.Daha sonra hemşirelerden sarışın olan ayakkabılarımı giymeye yardım etti.Beyaz üzeri gelin,damat figürlü bir babetti.Çok rahat,şirin ve şıktı.Esmer olan ise olmayan saçıma mor renkli çiçeklerden oluşmuş tacı takıyordu.Şu anda sanki dünyanın en mutlu insanı bendim.Bir süre sonra kapı çalındı ve hemşireler, daha doğrusu arkadaşlarım gibi olan hemşireler kapının önüne dikildiler.

Gelen Rüzgar’dı ve onu içeriye sokmamaya çalışıyorlardı.Ancak Rüzgar ısrar ettiği için içeri girdi ve beni görmesiyle ağzının açık kalması bir oldu.

‘Çok güzel olmuşsun’ dedi titreyen elleriyle

‘Sen de çok yakışıklı olmuşsun kocacım.’ Dedim dudaklarına masum bir öpücük kondurarak.

Beni etrafında döndürdü yavaşça ve koluma girerek kapıyı açtı.O sırada bütün hemşireler,doktorlar alkışlamaya başladı ve ortada duran bir masaya otutturdu beni.Daha sonra nikah memuru geldi ve soruları sormaya başladı.Sanki her şey bir rüya gibiydi.Kabustan çıkmış ve rüyaların içine dalmıştım.Yanımda duran kardeşime ve anneme baktım.Annem evlenmem nedeniyle mutlu olsa da her anne gibi üzülüyordu kızını verdiğine.Kardeşimin ise gözleri parlıyor ‘ Acaba ben ne zaman evleneceğim ?’ diye düşünmüyor değildi.

Eylül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin