Rüzgar’ın Ağzından
Şu an arabamda çocukluk aşkım oturuyor.Onu ne kadar zamandır takip ettiğimi,sadece yüzünün gülümsemesimi bir kere görebilmek için neler vereceğimi bilse…
O kadar masumki yüzü,sarı bukle saçları masmavi gözleri…Beni benden alıyor.Ona hergün aşık olmamı sağlıyor.Her gün daha fazla,daha tutkulu.
Keşke ona kendim aşık olduğumu söyleyebilsem,lisede onu ilk gördüğümden beri onu takip ettiğimi,sırf onu korumak için hergün okuldan çıkışta evine kadar takip ettiğimi ona anlatabilsem.Hatta üniversite için çok çalışıp sırf o tıp fakültesini istedi diye ben de yazdım bu bölümü.Onun yüzünü daha çok görebilmek,her an her dakika yanında olabilmek için...
Sırf o mutlu olsun diye başka bir çiftliğe sattıkları Badem’i satın almam sadece onun bir gülümsemesi için.Neredeyse her gün onun sesini duyabilmek için ,yaşamam için onu özel numarayla arıyorum.Ama ona aşık olduğumu söyleyemiyorum,onu tamamen kaybetmekten korkuyorum.
Uzun bir yolculuktan sonra Eylül’ün evine varmıştık.Ona baktığımda masum masum uyuyordu.
Onu bir süre izledikten sonra uyandırmaya kıyamadım.Kucağıma aldım ve kapılarına doğru ilerledim.Zile bastım ve kısa bir süre sonra karşıma yardımcıları çıktı.Elimle sessiz olmasını işaret ederek üst kata çıktım.Eylül’ün odası olarak tahmin ettiğim yere girdim.Bembeyaz döşenmiş ferah bir odaydı.Yavaşça yatağına yatırdım ve üstünü örttüm.
Onu bir süre izledim.O dudaklarını bir kere öpmek için neler vermezdim.Sadece bir kere…
Yüzüne doğru eğildim,dudaklarına geldiğimde…
******************************************************
Öncelikle şunu söylemek istiyorum.Bu bölüm kısa oldu ancak Rüzgar'ın ağzından arada bir yazacağım.Bu yüzden bu bölümü sırf ona ayırmak istedim.Diğer bölüm Eylül'ün ağzından olacak =) Rüzgar hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül (Tamamlandı)
RomanceHer hikaye mutlu sonla bitmez ! Amansız bir hastalık,iki insan,yakıp kavuran bir aşk hikayesi...Biraz dram,biraz romantizm...