Lütfen şarkıyı açıp okuyunuz =)
******************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Cebine uzattığım elimle hızlıca kavradım telefonu.Ve en son gelen mesajı açtım.O ise her şeyin çok geç olduğunu anlamıştı sanırım hiç çırpınmadı bile.Tam mesajı okuyacaktım ki elimden çekti telefonu hızlıca ve tekrar cebine attı.
Ellerini telaşlıca hareket ettirmeye başladı.
‘Ne öğrenmek istiyorsun Eylül ?’ dedi.
‘Neden beni bırakıp gittiğini.’ Dedim gözlerimi devirerek.
‘Peki’ dedi elleriyle.Ve ellerini oynatmaya devam etti ‘ Senden bir şartım olucak ama !’ dedi gülerek.
‘Ne istersen.’ Dedim onu onaylayarak.
Ellerini birbirine sürttü ‘Bu hakkımı zamanı geldiğinde kullanacağım o zaman.’ dedi o bembeyaz dişlerini göstererek.
‘Anlaştık !’ dedim kafamı sallayarak, ‘Evet artık söyleyecekmisin ?’ dedim sabırsızlıkla.
‘Ona deli gibi aşıktım.’ dedi,yüzünde ise belli belirsiz bir gülümseme vardı.
‘Onu sevseydin beni kendine çekip öpmezdin Rüzgar.İçine çekmezdin benim kokumu,benim için buraya kadar gelmezdin.Rüzgar beni deli gibi sevdiğini adım gibi biliyorum.Şimdi bana doğruyu söyle !’
Dedim bağırarak.Onu sevemezdi,ona aşık olamazdı hele de ben onsuz nefes bile alamazken…
Gözümden bir damla yaş düştü.Gerçekten o kıza aşık değildi dimi ?
Üzerine gittim, ‘ Rüzgar şu iki kelimeyi söylemek bu kadar mı zor ? Bak ben ne kadar kolay söylüyorum seni deli gibi seviyorum Rüzgar.Sen neden bunu dile getiremiyorsun anlamıyorum ki !’
‘O hamile’ dedi kafasını öne eğerek.
Kekeleyerek ‘ Ha..hamile mi ?’ dedim yüzüne bakarak.İşte o zaman kalbim yine parçalandı.O da gitmişti.Hayatta tutunduğum diğer dalımda kırılmıştı.Bu Akın’ın yaptığından daha acıydı.O hamileydi…
Bir şey söyleyemedim.O an içimden evdeki her şeyi yıkıp,kırmak geldi.Yıkamadım…
Vücudumu hareket ettirecek halim bile yoktu.Olduğum yere yığılıp kaldım.Rüzgar ise kafasını kaldıramıyordu bile…
‘Neden Rüzgar ?’ diyebildim boğuk çıkan sesimle.Genzim tıkanmış,nefesimi kaybetmiştim sanki…
Sesimi daha yükselterek gömleğinin yakasına yapıştım.
‘Rüzgar neden yaptın bana bunu ? Sana deli gibi aşık olduğumu bile bile yaptın bunu.’ Yakasından tuttuğum elim sanki benim değildi.Vücudumdan istemsizce çalışıyordu sanki.O an haykırmaya başladım.Ben hiçbir zaman bu kadar ağlamamıştım.‘Rüzgar sen benim nefesimdin,beni deli gibi sevdiğini biliyorum,en çok da bu yakıyor canımı.Beni sevdiğini bile bile o kıza gittin Rüzgar.’ Sesim iyice kısılmış,boğuk boğuk çıkıyordu.Sesimin yerini alan göz yaşlarım ne kadar acı çektiğimi yeterince anlatıyordu.
Koltuğun üstünde duran minik çantamı aldım.Yine aynı ses tonumla.
‘Sana yalvarırım senden tek bir şey istiyorum.Sakın bir daha karşıma çıkma,sakın bana acı çektirme bir daha !’
Hızlıca kapıyı açtım,sağanak yağan yağmur yine aynı hızda devam ediyordu.Ne yaptığımı,nereye gittiğimi bilmeden amaçsız bir şekilde deli gibi koşuyordum.
Ta ki bacaklarım beni tutmayıp yere yığıldığım ana kadar…
İşte o zaman bir su birikintisinin içine çökmüş,yolun ortasında deli gibi ağlıyordum.Neden bana bunu yapmıştı ? Benim canımın yarısını götürmüştü.Artık resmen parçalanmıştım hem de tamir olamayacak bir şekilde.
Sağımdan ve solumdan geçen korna çalıp,camdan küfür eden adamlar bile umrumda değildi.Şu an da beni öldürselerdi gerçekten daha az acı çekerdim.Sağımda duran jipin içinden çıkan karaltıya baktım yavaşça…
Göz yaşlarım,gözümün içine dolmuş etrafı bu yüzden bulanık görüyordum.Arabadan çıkan orta yaşlarında bir kadın geldi yanıma.Yavaşça oturduğum yerden kaldırdı beni.
************************************************************************************************************************
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve votelarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.Bu arada Eylül'ün tanıtım videosunu çok beğenen arkadaşlarım oldu eğer izlemeyenler olursa bu bölümden önceki bölümde tanıtım videosu var ve ilk bölüme de aynı videoyu ekledim =) Yeni bölüm için fikirlerinizi yazabilirsiniz.Dediğim gibi kitap daha yeni başlıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül (Tamamlandı)
RomanceHer hikaye mutlu sonla bitmez ! Amansız bir hastalık,iki insan,yakıp kavuran bir aşk hikayesi...Biraz dram,biraz romantizm...