Arabada indim ve önüme gelen ilk mağazaya girdim.
Mağaza abiye kıyafetlerden oluşuyordu.Her tarafta şık kırmızı abiye elbiseler vardı.Tam yılbaşı konseptine uygundu bu mağaza.Uzun arayışlar sonucunda yinede istediğim elbiseyi bulamamıştım.Bu mağazadan çıktıktan sonra diğer mağazaya girdim.Burda da elbiseler yoğunluktaydı ama diğer mağazadaki gibi çok abiye değillerdi.Ve bunlar tam bana göreydi.
Çalışan kız yanıma geldi.Ve nasıl bir şey aradığımı sordu.Tam olarak aradığım elbise mini kırmızı ve sade bir elbiseydi.Bu tarifleri yaptıktan sonra kız bana depodan bir elbise getireceğini söyledi.Oturdum ve onu beklemeye başladım.Bacağıma gelen titreşimle,telefonuma mesaj geldiğini anladım.Mesajı açtığımda ‘ Güzellik bitmedi mi alışveriş ?’ yazıyordu.Hızlıca abime cevap yazdım. ‘ Abicim alışveriş daha bitmedi.Ben akşam 7 gibi evde olurum.Merak etme beni =)’ yazdım.
Tezgahtar kızın depodan getirdiği elbiseyi görünce aşık olmuştum.Bu hayatımda gördüğüm en güzel elbiseydi ve kriterlerimin hepsine uygundu bu elbise.Abimin telefonuma gelen mesajıyla irkildim.Açtığımda ‘ Bu arada fıstık.Ben sana söylemeyi unuttum.Bu parti maskeli balo gibi bir şey.Gecenin sonunda maskeni açacaksın bu yüzden maske almayı unutma !’ yazıyordu.Hay aksi ! Bu elbise maskeli balo için sade bir elbiseydi.Ama yinede bu elbiseyi alacaktım.Elbiseyi kabinde üzerime denedim.Sanki bana dikilmiş gibiydi.Parasını ödedim ve mağazadan çıktım.
Daha şık bir elbise bulmak için daha çok abiye satan bir yere girdim.Dükkanda gelinlikler ve abiyeler karışık bir biçimde bulunuyordu.Abiyeler kısmına bakarken mankenin üstündeki gelinliğe hayran kalmıştım.Straplez balık model bir gelinlikti.Üzerinde tam istediğim gibi taş yoktu.Çapraz drapeler ve organze tülle süslenmişti gelinlik.Çapraz detayları gelinliğe hareket katmış,hiçbir taşa gerek kalmamıştı.Gelinliğin üstünde ona uygun upuzun bir duvağı vardı.Gerçekten çok güzeldi.O an içimden o gelinliği denemek geldi.Görevli kızın yanına gittim.Gelinliğin bedenini sordum ve benim bedenime tam uyuyordu.Gelinliği görevli kızdan alarak genişçe bir kabine girdim.
Kabinden çıktığımda çalışanlar bana hayranlıkla bakıyordu.Hepsinin ağzından güzel sözler duyuyordum.Gelinlik gerçekten harika olmuştu.Daha doğrusu gelinlikten çok abiye bir elbiseyi andırıyordu ve gayet sadeydi.
Gelinliğin büyüsünden çıkıp asıl işim olan abiye aramaya geri döndüm.Askıların arasında adeta kaybolmuştum.Renk renk,çeşit çeşit elbiseler vardı ancak hiçbiri aradığım gibi değildi.Ama aramaya devam etmeliydim.Yoksa akşama kot pantolonla gitmek zorunda kalacaktım.
Uzun aramalarım sonucunda sonunda içime sinen bir elbise bulmuştum.Tek sorunu kırmızı olmamasıydı.Ama beyaz renkte çok hoşuma gitmişti.Elbise dantel kumaştan oluşuyordu.Üst kısmı straplez,taşlarla süslenmiş,mini bir elbiseydi.Üzerime giydiğimde bir an için bu elbiseyi diktirdiğimi sandım.Üstüme tam oturmuştu.Göğüs kısmı,beli,etek kısmı çok hoş gözüküyordu.
Görevli kıza bu elbiseyi alacağıma söyledim.O benden daha çok sevinmişti elbiseyi bulduğuma.Tam 2 saattir aynı mağazadaydım.Ve kız ben geldiğimden beri benimle ilgileniyordu ve bana hiçbir şey beğendirememişti.Kızın bu haline gülümsedikten sonra elbisenin ücretini kasaya ödedim.
Elbiseyi aldıktan sonra ne kadar çok yorulduğumu anladım.Saat 4’e geliyordu.Daha vaktim vardı.Ayakkabı,maske ve çanta alıp kuaföre gidecektim.Umarım 3 saat içinde herşeyimi halledebilirim.
Bir kafede biraz dinlendikten sonra kendimi bir ayakkabıcıya attım.Elbisem gayet süslüydü.Bu yüzden ayakkabı için düz ve rahat birşeyler arıyordum.Görevliye elbisemi gösterdikten sonra bana önerdiği modellere baktım.Elbisemin tam rengine uygun bir model bulmuştum.Topuklu olmasına rağmen gayet rahat ve şıktı.Vakit kaybetmeden ayakkabıyı satın aldım.Tam kasaya parayı öderken raftaki çanta gözüme ilişti.Elbisemin rengine uyuyordu.Gayet şıktı.Ne tam kare ne de tam yuvarlak bir çantaydı.Onu da satın alacağımı söyleyerek ücretlerini ödedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül (Tamamlandı)
RomansHer hikaye mutlu sonla bitmez ! Amansız bir hastalık,iki insan,yakıp kavuran bir aşk hikayesi...Biraz dram,biraz romantizm...