Bölüm 31-Abimin Düğünü

4.4K 167 14
                                    

Müziği açınız =)

************************************************************

1 AY SONRA

Sabah erkenden kalkmış son hazırlıklar için düğün mekanına gidecektik abimle.O sırada tekrar telefonum çaldı ve yine o aptal ‘Özel Numara’ idi.

Açtım hırsla telefonu ;

‘Yeter artık beni aramaktan vazgeç !’

Ve yine kapattım yüzüne.Abim damatlıklarını giymiş,çoktan hazırlanmıştı bile.Hızlıca abimin süslettiği düğün arabasına bindik.Abime dönerek;

‘Heyecanlı mısın abicim ?’ dedim gülerek

Abim bıkmış bir şekilde;

‘Ya ne demezsin,o kadar heyecanlıyım ki…’ 

Abim gerçekten bu düğünü istemiyordu.Bunu gözlerinden anlayabiliyordum.Ben nişanlandıktan sonra belki Derin’e alışır diye düşünmüştüm ancak ondan daha da nefret etmeye başlamıştı.

Bir de benim evlilik fikrimi duyunca iyice çileden çıkmıştı.Akın’la nişan hazırlıklarını yapmamıza fırsat bile vermiyordu.Neredeyse nişanımıza 1 hafta kaldı ancak abim yüzümden doğru düzgün bir şey hazırlayamamıştık bile.

Sürekli bahane ettiği şey ; benim hala okulumun devam etmesi ve Akın’ın bana göre bir eş olmamasıydı.Onun itirazlarına alışmıştım artık.Duymamazlığa vuruyordum bazı şeyleri…

Düşüncelerimden abimin seslenmesiyle fırladım.

‘Hadi Eylül düğün mekanına bakalım.’ Dedi ve beni o muhteşem bahçeye soktu.

Gerçekten her şey mükemmeldi.

Kenarda duran masada açık büfe servis edilmiş şekerlemeler ve rengarenk makaronlar gerçekten büyülüyordu.

Masaların üzeri çiçeklerle süslenmiş,davetliler için özel nikah şekerleri vardı.Bu nikah şekerleri değişik çiçeklerle bağlı bir lavanta kesesiydi.Masaları dolaştıktan sonra artık hazırlanma vakti gelmişti daha fotoğraf çekimine gidecektik.

Abim son hazırlıkları yapmak için yanımdan ayrılmış ben ise bir taksiye atlayıp,her zamanki kuaförüme gelmiştim.Saçlarımın doğal bir topuz olmasını istiyordum.Kuaförüme nasıl bir model istediğimi anlatınca kendimi onun eline bıraktım.

Saçlarım ve makyajım tamamlandıktan sonra üzerime özel diktirdiğim pembe,straplez elbiseyi giydim.

Aynaya baktığımda saçlarımla,elbisemle ve makyajımla gerçekten çok güzel olmuştum.Telefonla abimi aradım.

Kısa bir konuşmadan sonra Akın’ın kuaförün kapısından girdiğini gördüm.Bana sürpriz yapmıştı.Ağzı açık bir şekilde yanıma geldi.

‘Gerçekten mükemmel olmuşsun sevgilim.’ Dedi gülümseyerek.

Kravatını düzelterek yanağına bir öpücük kondurdum.

‘Sen de çok yakışıklı olmuşsun.’ Dedim gülümseyerek.

Kuaföre ücretini ödedikten sonra fotoğraf çekiminin yapılacağı yere geldik.Abimler çoktan gelmiş,fotoğrafçı fotoğraflarını çekiyordu.Yanlarına gittiğimde Derin’in güzelliğiyle gözlerim kamaştı.Çok güzel bir gelin olmuştu.Kalp yaka gelinliği gayet sadeydi.Sadece göğüs kısmının altında küçük taşlar vardı ve bu da gelinliğe şıklık katmıştı.

Elindeki buket beyaz kurdele ile bağlanmış pemge güllerden oluşuyordu.O da gayet şık ve sadeydi.Onu hayran hayran izlerken Akın’ın belimden sarılmasıyla irkildim.

‘Aşkım yaklaşık 2 ay sonra biz de böyle olucaz.Ama tek bir fark olucak.’

Güldüm ve ‘ Neymiş o ?’ dedim. ‘ Sen daha güzel olacaksın.’ Dedi yanağımı öperek.

Daha sonra hep birlikte resimler çekilmeye başladık.Abim ne kadar Akın’a ters ters baksa da Akın bunu aldırmıyor hala resimlere girmeye çalışıyordu.

Mukaatsız bir resim çekilme seansından sonra.Abimler düğün arabasına,biz de Akın’ın arabasına binip düğün mekanına doğru yola çıktık.

Düğün mekanına doğru geldiğimizde konukların yavaş yavaş geldiğini fark ettik.Abimle Derin gelin odasında beklemeye başladılar biz ise abimin arkadaşlarının olduğu masaya oturduk.

Bir süre sonra konukların yavaş yavaş tamamlandığını ve nikah memurunun geldiğini gördük.

Abim ile Derin nikah masasına oturmuş ve o soruya cevap vermişlerdi teker teker.İkisinin de sesi mutsuz geliyordu aslında.Bitkin bir şekilde ;

‘Evet’ sesleri duyulduktan sonra nikah kıyılmıştı.Abimle Derin ilk dansları için sahneye gelmiş ve dans etmeye başlamışlardı.O sırada Akın da beni dansa kaldırdı ve magazinciler resimlerimizi çekmeye başladı.

Abim dansın yarısında çiftleri değiştirmiş,ben abimle,Derin ise Akın’la dans etmeye başlamışlardı.

Abim belimi tutup beni kendine çekti ve kulağıma fısıldamaya başladı.

‘Eylül seni çok seviyorum biliyorsun değil mi ?’

‘Biliyorum abicim ve ben de seni çok seviyorum.’ Dedim gülümseyerek.

Dansımız bittikten sonra pastaları kestiler ve daha sonra abimin arkadaşları ve diğer gençler pistte deli gibi dans etmeye başladı.Akın ne kadar ısrar etse de hiç dans edicek halim yoktu.Masada oturup onları izlemeye başladım.

 

Uzun süren gecenin sonunda Derin çiçeğini atmak için bütün kızları çağırmış, ve arkasına toplamıştı.

Her seferinde çiçeği atar gibi yapıp atmıyordu.Tam sıkılmış yerime oturacaktım ki birden attı çiçeği.Ama ben tutamamıştım.Kimin tuttuğuna bakmak için arkamı döndüğümde Akın’ın elinde buketin olduğunu gördüm ve gülme krizine girdim.Bir süre sonra buketi bana uzatmış,düğündeki herkes gülmeye başlamıştı.

************************************************************************************************************************

Öncelikle şunu söylemek istiyorum düğün bölümü biraz kısa anlattım bunun nedeni Eylül'ün de düğün merasimi bölümü olacağı için sıkılacağınızı düşündüm ve abisininkini daha kısa yaptım ancak Eylül'ün ki daha uzun olucak ve yavaş yavaş zamanı ileri sararak anlatıyorum.Çünkü asıl olaylar Rüzgar döndüğünde gerçekleşecek =D

Umarım kitabımı beğeniyorsunuzdur ve bugün itibariyle okuyucu sayım tamı tamına 2.175 kişi olmuş.Eylül severlerin hepsine çok teşekkür ediyorum.Yorumlarınızı ve votelarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.

Bu arada sizce diğer bölüm Eylül'ün ağzından mı Rüzgar'ın ağzından mı olmalı ? Aşağıya yorum yaparsanız ona göre yazıcam yeni bölümü.

Ve son olarak bölümle ilgili fotoğraflar multimediada ve diğer bölümde de zamanı ileri alacağım <3 

Yeni bölüm için sabırsızlıkla ve heyecanla bekleyiniz...

Eylül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin