Eylül Kitap Olursa ?

4.4K 85 18
                                    

Öncelikle bu başlığı okuduğunuzda ne kadar heyecanlandığınızı tahmin edebiliyorum.Bu fikir aklıma gelince ben de gerçekten çok heyecanlanmıştım.Yaptığım bir kaç araştırmalar sonucunda internetten bir sürü yayınevi buldum.Ancak beklediğim gibi kolay bir iş olarak gözükmüyor gerçekten.

Öncelikle işe kitabımı düzenlemeyle başladım.Genellikle kitaplar A5 boyutunda olduğu için sayfaları worldde ona göre düzenledim.Ve kaç sayfa olacağını hesapladım.O da beklediğim gibi olmadı.TAMI TAMINA 310 SAYFA !! 

310 sayfa ne demek ? Baskı için daha fazla ücret ve bu yüzden maliyet yükseliyor.Ama yine de bu kararımdan vazgeçmedim.Tekrar araştırmalarıma devam ettim.Bana bu konuda yorumlarına eksik etmeyen Marybellee,melekMcCall,FreedomSea,Eunhyukismylife,bestezeynep,yasemin200322.... ve adını unuttuğum,desteklerini eksik etmeyen tüm okuyucularım.

Araştırmalarım sonucunda bulduğum sitelere mail göndermeye başlıyacağım.İnşallah uygun bir yayınevi bulabilirim kendime.İşte burda devreye bütün okuyucularım giriyor.Sizden ricam lütfen bildiğiniz yayınevlerini bana yazabilirmisiniz ? Şimdiden çok teşekkür ederim.

Umarım bu kitap basılır.Ve hepinizin kitaplıklarından yer alır.Bu hayalim gerçek olursa ondan sonraki hayalim Eylül'ün bir film olması =) Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.Önerilerinizi çok merak ediyorum

Eylül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin