Bölüm 21-Gözlerimi Kapatsam

4.9K 184 9
                                    

Öncelikle şunu söylemek istiyorum.Hasta olduğum için bu bölüm biraz kısa oldu.Ve multimediadaki şarkıyla okursanız daha güzel olur =)

************************************************************************************************************************

Çok güzel bir kahvaltıdan sonra sahilde yürümeye karar verdik.Akın hesabı ödedikten sonra deniz kenarında bir bankta oturduk.Dersimin başlamasına daha vardı.Bu yüzden rahat rahat sohbet edebilirdik.Sabah saatleri ve ocak ayı olduğu için güneş daha kendini gösterememiş,çok soğuktu.Akın da bunu anlamış olacak ki çekinerek kollarını omzuma attı.Ben de başımı onun omzuna koydum.Hiç konuşmuyor sadece bu anın tadını çıkarıyorduk.

Parfümünüm kokusu o kadar hoştu ki…Sanki beni sarhoş ediyor gözlerimin kapanmasına sebep oluyordu.Arada sarı saçlarımı okşuyor, o da sanki kokumu içine çekiyordu.Akın sessizce kulağıma fısıldamaya başladı.Fısıldayarak ‘ Sana deli gibi aşığım,beni deli ediyorsun Eylül.’  dedi.Ben ise kıkırdıyordum.Omzundan yavaşça kalktım ve yemyeşil gözleri masmavi gözlerimle buluştu. ‘ Ben de seni seviyorum Akın’ dedim sessizce.Evet onu seviyordum buna emindim.Ama bu aşk mıydı ? Bilmiyorum.

Uzun süre denizi izledikten sonra Akın ellerini ellerime sıkıca kenetledi ve arabaya doğru yol aldık.

Kampüsün içindeyken yolda yanımızda bir araba ilerliyordu.Bunun beyaz Porsche olduğunu gördüm.Yüzümü sağ tarafa döndüğümde Rüzgar ile göz geldik.Yanında yine o kız vardı.Rüzgar bir yandan araba kullanırken bir yandan da kızın elini tutuyordu.O an kalbim acıdı,aynı o kızı öptüğü zaman ki gibi.Beynime kan hücreleri dolmaya başladı sanki.Soğuktan üşüyen ellerim birden ısındı.Başımı Akın’a çevirdim,ellerini tuttum.O da gülümseyerek ellerimi kenetledi.

Kampüsün içindeki dolambaçlı yollardan geçerek sonunda Tıp fakültesinin önüne varmıştık.Akın arabadan indi.Yanaklarımdan öptü ve çıkışta beni alacağını söyledi.

Derse geç kalmamak için hızlıca sınıfa girdim.Girmemle Rüzgar ile karşılaşmam bir oldu.Benim her zaman oturduğum yere oturmuş,elindeki kara kaplı deftere birşeyler yazıyordu.

Ben yanına oturunca hızlıca defteri çantasına soktu.İşaret diliyle ‘ Gideceğini sanmıştım.’  dedim.Gülerek ‘ Gideceğim zaten’ dedi ve devam etti ‘ 5 gün sonra tatile gideceğiz.Sömestrdan sonra burda olmayacağım.’

Bugün anatomi sınavımız vardı.Ama finali diğer quizler ve vizeler gibi değilmiş üst sınıflardan öğrendiğim kadarıyla.Anatomi sınavına zilli sınavda diyorlar.Hoca hızlıca önlüklerimizi giydirdikten sonra sırasıyla beşer beşer formaldehit havuzunun olduğu odalara çağırdılar.Sırasıyla üç tane kadavra çıktı ve masanın üzerinde de bir sürü kemikler vardı.İlk sıra bir kızdaydı.Daha sonra ben ve daha sonra Rüzgar.Birinci zil çaldı,kadavranın üzerinde dikili olan bayraklar ve renkli bantlarla yapıştırılmış kasların ne olduğunu yazmaya çalışıyordu kağıda.Zil çalınca süre bitmiş,kız paniğe kapılmıştı ve hemen ikinci kadavraya geçti.Aynı şekilde üçüncüsünü de bitirdikten sonra sıra geldi masanın üzerindeki kemiklere.Kemiklerin ne kemiği olduğunu görmek burdan imkansızdı.Sadece kadavraların bayraklarını görebiliyordum.Son zil çaldıktan sonra kız elindeki kağıdı kurula teslim etti ve ağlayarak dışarı çıktı.Evet sıra bendeydi.İlk zil çaldı ve hızlıca ilk kadavranın üstündeki bayrakların hangi kemik olduğunu yazdım.Sırasıyla ‘Thorax,Ossa Manus,Fibula,Pelvis’ .Ve ikinci zil çaldı bu sefer renkli bantlarla kaslar işaretlenmişti.Hızlıca kasların adını yazmaya başladım. ‘External Oblique, Rectus Abdominus,Triceps ve Biceps’

Sonunda son zil çalmış ve son kadavraya doğru ilerlemiştim.Hızlıca kadavranın kaslarını inceledim ve hızlıca yazmaya başladım.Kasları sırasıyla yazarken kağıdın üstündeki kırmızı lekeleri fark ettim.En son hatırladığım şey ise vücudumu saran bir kol,kağıdın üstüne damlayan kanım ve gözlerimi kapattığım andaki Rüzgar’ın gülümsemesi…

 

************************************************************************************************************************

Evett ! Yeni bölümü süpriz yaparak bugün yayınladım.Bunun için bana sürekli ısrar eden özellikle yorumlarıyla beni kahkahalara boğan bysmiler'a ve sabırla yeni bölümü bekleyen Fragolee'ye güzel yorumları için teşekkürlerimi iletiyorum.Sizi çok seviyorum <3 Bu arada işler baya karıştı.Ve sizi daha da çok heyecanlandırmak istedim =D Bakalım yeni çiftimiz AkEy mi olucak yoksa EyRüz mü ? İlerleyen zamanlarda göreceğiz =) Yorumlarınızı ve votelarınızı eksik etmeyeniz lütfennn ! Bu bölümü hasta hasta yazdım ='( Lütfen upuzun yorumlar yapın =) Yeni bölümde görüşmek üzere...

Eylül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin