Size şok etkisi yapabileceğim bir bölümle karşınızdayım =) Şarkıyı açınız lütfen <3
************************************************************
Havanın bugün sıcak olması nedeniyle;üzerime siyah bel dekoltesi olan bir elbise geçirdim hızlıca ve saçlarıma da dağınık bir topuz yaptım.Boynuma abimin hediye aldığı taşlı kolyeyi de taktıktan sonra garaja inip arabama atladım.
Yolda giderken telefonum çaldı.Telefonu açtım ve kulağıma dayadım.
‘Efendim Akın ?’
‘Nerdesin Eylül.Sana konuşmamız gereken şeyin acil olduğunu söylemiştim.Değil mi?’ dedi sinirle.
‘Geliyorum.’ Diyerek kapattım telefonu ve bastım gaza.
Anca hızlanmışım gidiyorum derken trafik polisi durdurdu beni.
Tam zamanıydı yani dedim kendi kendime.
Polisin yanında durduğumda camı açtım.Polis sinirli bir şekilde;
‘Hanfendi nasıl bir hızla gittiğinizin farkındamısınız ?’
‘Kusura bakmayın memur bey acilen bir yere gitmem gerekiyordu.’
‘Yine de bu kadar hızla gitmeniz doğru değil.Ehliyet ve ruhsatınızı alıyım lütfen.’
Zor açılan torpidonun gözünden ehliyet ve ruhsatı çıkarıp genç memura uzattım.
‘Buyrun’ dedim gülümseyerek.
‘Eylül Hanım bu seferlik ehliyetinize el koymuyorum sadece eza yazacağım’ dedi ve yanımdan ayrıldı.
En azından sadece ceza ödüyecektim,ehliyetsiz kalmaktan iyidir diye dşündüm kendi kendime.
Bir süre sonra memur bey elinde bir zarfla geldi yanıma zarfı bana uzattı ve yanımdan ayrılıp arabasına bindi hızlıca.
Ben ‘Bu ne ?’ dememe gerek kalmadan tutuşturuvermişti elime zarfı.
Elimdeki zarfı açtım
İçinde bir kağıt,bir zarf ve bir anahtar vardı.İlk başta katlanmış kağıdı açtım ve okumaya başladım;
‘Sevgilim benimle bu anahtarı paylaşır mısın ?’ yazıyordu.Daha sonra fotoğrafı aldım elime.Akın ile ikimizin bir fotoğrafı vardı ve o kırmızı kurdeleli anahtarı aldım elime.
Ne olduğunu idrak etmeye çalışırken birden arabamın etrafını insanlar kapladı ve Akın arabamın önünde duruyordu.Arabadan indim yavaşça, o anda insanların elindeki konfetiler ve gül yaprakları üstüme saçılmaya başladı.Ardından küçük bir kız kocaman bir gül buketi ve pembe çiçeklerden yapılmış bir taç uzattı bana.
Benim ağzıma açmama fırsat vermeden Akın diz çökmüş cebinden kırmızı kadife bir kutuyu açmıştı.İçinden çıkan tek taşı uzattı bana.Ardından gelen her kızın hayalindeki soru;
‘BENİMLE EVLENİRMİSİN EYLÜL ?’
O anla ilgili tek hatırladığım şey ‘EVET !’ diyerek çığlık attığım ve ardından Akın’ın parmağıma o yüzüğü takıp,o şarkıyla dans ettiğimizdi.
************************************************************************************************************************
En çok merak ettiğim şey dört canavırımın bu bölüm hakkındaki yorumları <3 Bu bölümü ilk başta biraz erken olduğunu düşünsemde zamanlamanın doğru olduğunu düşünüyorum.Bakalım bundan sonra Eylül'ün hayatı nasıl olacak ve Rüzgar bu durumu öğrendiğinde ne yapacak hepsini ilerleyen bölümlerde göreceğiz.Ama şunu söylemeliyim ki kitap daha yeni başlıyor...
Sabırsızlıkla ve heyecanla yorumlarınızı bekliyorum... Bu arada bölüm hakkındaki resimler multimediada =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül (Tamamlandı)
RomanceHer hikaye mutlu sonla bitmez ! Amansız bir hastalık,iki insan,yakıp kavuran bir aşk hikayesi...Biraz dram,biraz romantizm...