Bölüm 25-Bitti Akın

4.2K 179 12
                                    

Şarkıyla dinleyiniz lütfen =)

************************************************************

Gözlerimi keskin kolanyanın kokusuyla açtım.Bütün davetliler başıma toplanmıştı.Gözlerimi açınca rahatladılar.Abim bağırarak ;

‘Çabuk arabayı hazırlayın.Hastaneye gidiyoruz.’ Diye bağırdi şoförüne.

Ben ise yerimden doğruldum ve ;

‘Abi bak bugün birşeyler yemedim.O yüzden olmalı şimdi iyiyim.’ Dedim gülümsemeye çalışarak.

‘Olmaz Eylül.Hastaneye gidiyoruz.’

‘Abi ne olur ! Bugün kırma beni bak iyiyim.Sadece tansiyonum düştü biraz.Bir şeyler yersem turp gibi olucam’ dedim gülerek.

‘İyi, peki’ dedi.

Yavaşça yerimden kalktım.Yerde duran tepsiyi aldım.Makası ise diğer tarafa düşmüştü.Onu da gidip aldım ve makası Derin’in babasına uzattım.

Sonunda bütün aile gözlerimi üzerinden çekmiş ve abimle Derin’i izliyorlardı.Yavaşça yerime oturdum.Yüzükler takılınca onları alkışladım.

Daha sonra taze nişanlı çiftimiz dansa kalktılar.Sahneye ağzım açık bir şekilde bakakaldım.Sahnede Göksel vardı ve şarkı söylemek için hazırlanıyordu.

O anda karşımda esmer bir çocuk durdu.Yüzüne baktığımda bunun Araz olduğunu gördüm.

‘Merhaba  Eylül.Seni burada gördüğüme şaşırdım.’ Dedi gülerek.

‘Abimin nişanı.’ Dedim ona aynı şekilde gülümseyerek.

Ağzı açık bir şekilde;

‘ Ateş senin abin mi ?’

‘Evet’ dedim ve devam ettim ‘ Sen niye burdasın ? Arkadaşınmı kız tarafı ?’ dedim gülerek.

‘Yok.Derin benim kız kardeşim.’

Şaşırmıştım.Akın bundan bana hiç bahsetmemişti.Ona sorduğumda sadece ilkokul arkadaşı olduğunu söylemişti bana.

‘Aaa Akın hiç bahsetmedi oysa ki.’ Dedim biraz da olsa sinirlenerek.

‘Belki aklına gelmemiştir.Sahi o neden gelmedi? Ben o kadar davet ettim.’
‘Hala hastalağı üstünden atamadı,biraz dinleniyor.’

Kafasını salladı ve o anda müzik çalmaya başladı.

‘Benimle dans eder misin ?’

Gülümseyerek teklifini geri çevirdim.

‘Bence sevgilinle dans etmelisin Araz’

Araz gülerek;

‘Sevgiliyi kim kaybetmişte ben bulayım.Dünya’ya sap olarak geldim ve sap olarak gidicem’ dedi kahkahalarla ve ‘ Hadi bir danstan zarar gelmez.’

Uzun ısrarları sonucu teklifini kabul ettim.Ama çalan şarkı adeta beynimi durdurmuştu.

GÖKSEL-RÜZGAR

Eylül (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin