Duygusal bir bölümle karşınızdayım =) lütfen şarkıyla okuyunuz.
************************************************************************************************************
Eylül’ün Ağzından
Telefonumun çalmasıyla uyandım o güzel uykumdan.Yine o aptal ‘Özel Numaraydı’.Yeter artık hergün hergün !
Açtım telefonu yine.
‘Yeter artık aramaktan vazgeç beni!’ dedim ve tekrar kapattım telefonu yüzüne.
Tekrar gömüldüm yumuşacık yastığıma.Dün gece erken yatmama rağmen o kadar çok uykum vardı ki…
Biraz daha uyuduktan sonra tekrar telefonumun çalmasıyla uyandım.
AKIN’DI.
Tam 1 haftadır hergün arıyor,ben ise tam 1 haftadır o telefonu açmıyordum.Bana söylediği sözler yenilebilir cinsten değildi.Tekrar kapattım telefonu.
Artık iyice uykum kaçmıştı.Elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim.Daha sonrada üzerime rahat birşeyler giyerek aşağıya indim.
Herkes kahvaltısını etmiş,evden çıkmıştı bile.Abim de ortalarda gözükmüyordu.
Daha sonra mutfağa girdim.Ayşe Teyze bana dönerek;
‘Güzel kızım uyanmış benim.Hemen kahvaltı hazırlıyorum sana.’ Dedi gülerek.
Yeni uyanmama rağmen karnım hiç aç değildi,hiç iştahım yoktu bugünlerde.
‘Ayşe Sultan hiç aç değilim.Hem ben biraz yürüyüşe çıkıcam.’
‘Peki güzel kızım.Sen bilirsin.’
Yukarı çıktım hızlıca.O sırada yine telefonum çaldı ve bu sefer açtım.
‘Ne var Akın ? Ne istiyorsun ? Bitti diyorum sana yeter artık.’
‘Eylül aşağıya inermisin ?’dedi.Ve telefonu suratıma kapattı.Hızlıca üstüme eşofmanlarımı giydim ve aşağıya indim.
Kapıyı açmamla Akın ile burun buruna gelmem bir oldu.Birden beni kendine çekti ve öpmeye başladı.
Beni kendinden çektiğinde ;
‘Eylül yaşayamıyorum böyle ! İSTERSEN BENİ ÖLDÜR AMA BENİ SENSİZ BIRAKMA! SANA YALVARIRIM EYLÜL.’
Ayaklarımın dibine yığılıp kalmıştı.Onu hiç bu kadar ağlarken görmemiştim.Sesinden ve ağzının içki kokmasından sarhoş olduğunu anlayabiliyordum.Yerden kaldırdım onu.
‘Akın hemen bir taksi çağırıyorum ve evine gidiyorsun.’
Yamuk konuşan ağzıyla;
‘Sensiz şurdan şuraya gitmiyorum.’
Ardından böğürerek ağlama sesi.
‘Akın kabul etmek istemiyorsun herhalde.Biz diye bir şey yok artık.Sen söylediğin o cümleden sonra bitirdin beni.Seni nasıl affetmemi beklersin ?Beni nasıl bir duruma düşürdüğünün farkında değilsin sanırım.Resmen seni aldatmışım gibi davrandın.Sanki her gün farklı bir adamla birlikteymişim gibi davrandın bana.Şimdi de seni affetmemi bekliyorsun.’
‘Anlamıyorsun dimi Eylül ? Seni herkesten kıskanıyorum.En yakın arkadaşımdan bile.Onun sevgilisi olduğunu neden sana söylediğimi sanıyorsun.Seni deli gibi seviyorum çünkü.Sana kimsenin benim sana baktığım gibi bakmasını istemiyorum çünkü.Eylül bir daha böyle bir şey olmayacak affet beni.’
‘Rahat bırak beni Akın !’
Kapının yanından ayrıldım ve garaja indim.Cebimden çıkardığım anahtarlarla arabanın kapısını açtım.Garajdan çıktığımda Akın’ın arabasına bindiğini gördüm.Arabayla çıktığımda Akın arkamdan beni takip ediyordu.Vosvosla ne kadar hızlı gidebilirsem o kadar hızlı gidiyordum işte.
O ise altındaki arabayla çoktan yanıma gelmişti.Hem alkollü olduğu için de hızlı kullanıyordu zaten.Onu geçebilmem imkansızdı.
Sahil kenarından giderken ışıklarda yanımda bir araba durdu.Kafamı sağa çevirdiğimde bunun Akın olduğunu gördüm.Gözlerimin içine bakıyordu.Sanki ‘ Beni bırakıp gitme !’ demek istiyordu.Ama diyemiyordu.
Yeşil ışık yanınca bastım tekrar gaza.Arkamdan o da geliyordu.Ben nereye gidersem yineden beni takip edicekti.Ondan tek bir kurtuluşum vardı.
Önümüzdeki ışıkların kırmızı yanmasına 2 saniye kalmıştı ki ben son hız bastım gaza.Akın geride bıraktığımı düşünmüştüm ki…
Kulakları tırmalayan fren sesi ve ardından kuvvetli bir gümleme…
Arabayı kenara çektim ve arabadan indim hızlıca.Arkamı döndüğümde kaldırıma çöktüm.Ve ağzımın çıktığı kadar bağırmaya başladım.
‘AKIN !!!’
************************************************************************************************************
YENİ BÖLÜM İÇİN GÖRÜŞLERİNİZİ VE YORUMLARINIZI ÇOK MERAK EDİYORUM =) ÖZELLİKLE DE ÜÇ CANAVARIMDAN....
YENİ BÖLÜM İÇİN HEYECANLA VE SABIRLA BEKLEYİNİZ =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eylül (Tamamlandı)
RomanceHer hikaye mutlu sonla bitmez ! Amansız bir hastalık,iki insan,yakıp kavuran bir aşk hikayesi...Biraz dram,biraz romantizm...