Ahojky tak a máme tu novou povídku, doufám, že se bude líbit.
Děkuji za spolupráci iloveyaoiandereri, která zastupuje Erena 😊Nazdar národ! Pozná ma tu niekto?Ak nie tak sa mile rád predstavím. Volám sa Eren Jeager Mám dvadsaťpäť. Prepáčte mladé dievčatká, ale na mňa ste príliš žaby.Ale aby som tu nehovoril úplné blbosti a pusťme sa do toho prečo sme sem prišli. Môj životný príbeh. Neviem či chcete od toho ako som sa dostal do tejto hnusnej nepríjemnej väznice, alebo od začiatku môjho pofiderného života.
Tak od začiatku. Tákže dňa 30.3.1993. sa žene menom Carla Jeager a mužovi menom Griša Jeager narodilo dieťa. škaredé ako noc. Ale fakt. Keď mal malý Eren šesť rokov, mamka mu zomrela na rakovinu. Erenov otec to veľmi nezvládal. Začal piť a brať drogy. Jedného dňa to nezvládol a podrezal sa rovno pred očami svojho syna. On nevedel čo má robiť. Nemal absolútne tušnie, že z jeho milovaného ocka vyprcháva život. Len si k nemu sadol aj so svojou hračkou, ježkom, menom Kvietok. Celé dni mu rozprával príbehy a spal pri ňom netušiac, že hovorí mŕtvole. O tri dni, ho tam našla suseda, taká nepríjemná stará ježibaba ktorú má určite každý veľmi v láske. Hneď zavolala sanitku a malého Erena zobrala ku seba.
Potom ako polícia vyšetrila smrť Grišu Jeagra. Oznámili to Erenovi. Ale nie tak ako vo filmoch a rozprávkach milo, ale keďže toto je reálne, oznámili mu to ako to bolo. že jeho otec je mŕtvy a on ako jediný svedok musí vypovedať. Malí najivný Eren poslušne odpovedal na všetky otázky.Nakoniec po zistení, že Eren už nemá nijakú rodinu, dali ho do detského domova. Všetci ho tam milovali. Veď kto by nemal rád toho idiota so stálym úsmevom na tvári a vždy pozitívnou náladou, však?
Po dovŕšení jeho osemnásteho roku života bol nútený odísť z toho miesta. A keďže nemal nikoho, zostal na ulici. Lenže tu jeho príbeh nekončí. Ani z ďaleka nie. Pár týždňov na to ako bol na ulici sa ho pokúsili dvakrát znásilniť a päťkrát okradnúť. Nikdy sa im to však nepodarilo, pretože Eren sa biť naučil na svojom kamarátovi Jeanovi, s ktorím sa v domove často bil.
Po piatom okradnutí sa nahneval a pridal sa k "pouličným strážcom zákona". Nakoniec sa zistilo, že je najlepší, a tak z neho urobili svojho šéfa. Jedného dňa prišiel za ním jeho druhý s tým, že piaty sa bil s partiou ich protivníkov a jedného zabil. A keďže Eren mal svojich ľudí skutočne rád, zobral všetku vinu na seba. Keď ho policajti našli pri tele mŕtveho chlapca domysleli si že ho zabil on. On sa ku všetkému priznal a súd ho dal do basy na sedem rokov.
A možno si vravíte.Ale Eren to by ti už mal končiť trest. Sedem rokov už prešlo. Ale keby ste vedeli informáciu ktorú neviete, vedeli by ste, že som sa do väzenia dostal v dvadsiatom treťom roku môjho nepodstatného života. A tým sme sa dostali ku koncu všetkého čo som doteraz prežil a prečo som v tejto diere. Veľmi pekne vám ďakujem za pozornosť, a dávam slovo tomu špuntovi vedľa mňa.
Děkujeme za hlasy a komentáře 😘❤
Mějte se a pro dnešek se s vámi loučíme ❤❤
ČTEŠ
Tajemství mezi dvěma [Ereri] ✔️
ActionNejprve bych chtěla oznámit, že tento příběh píši s @iloveyaoiandereri ❤ Příběh se točí okolo dvou mužů, Erena a Leviho. Oba měli pestrou minulost, která je dovedla do vězení a teď spolu obývají jednu celu. Pokud chcete vědět, jak pokračuje jejich...