20.

259 105 3
                                    

Ahoj!!

,,Rozhodne bude ľahší. Pre mňa je aj život tu ľahší keď si tu ty. Ak mám pravdu povedať, mával som stavy a chvíle kedy som chcel všetko skočiť. Urobiť tú v base taký bordel aby ma odsúdili na trest smrti. Avšak prišiel si ty, a ja už nemám nič také v pláne. Povedal ti už niekto že si nádherný keď rozprávaš v metaforách?"

,,Ne, víš...všichni tam venku mě měli za nepovedené dítě, co řeší věci násilím. Otec mě nesnášel. Matka se bála otce a se mnou moc nemluvila. Většinou mi dávala peníze, aby mi aspoň nějak vyjádřila svou podporu, ale nikdo se nikdy nepodíval na mé známky. Nikdy neřešili můj talent, jen to co jsem udělal špatně. Takový byl můj život do doby než jsem se dostal sem. Vlastně mě nechal odsoudit můj otec za něco, co jsem neudělal. Nebo spíš to nebyla moje vina. Chtěli se mě zbavit. Bože jsem idiot, co to tady melu. Prostě děkuji. Neřeš to, co jsem předtím říkal. Nějak jsem se do toho zamotal. Ale jsem za to rád, poznal jsem tebe. A ty jsi dokázal ocenit mě. Slibuji, že ti časem složím báseň, abych ti vyjádřil, jak moc mi na tobě záleží." řekl jsem. Nevím, co to do mě vjelo, plácal jsem všechno možné a to jen protože jsem u něj byl tak blízko. Jeho přítomnost mě pořád dělal neklidným. 

Nemusíš skladať nijakú báseň, mňa stačí tvoja spoločnosť. A čo sa ti stalo je veľmi smutné. Aj ja ti môžem povedať niečo. Vieš keď som mal päť alebo šesť, mamka zomrela na rakovinu. Otec to nedával a utápal sa v alkohole a drogách, jedného dňa to so mnou nezvládol a podrezal sa. Ja som nevedel čo sa stalo. Malé decko by určite niečo také spoznalo. Je mi to ľúto, keby som bol lepší syn mohlo to byť inak."

Tohle mi přišlo až přes příliš smutné. Já sice rodiče měl, ale nezajímali se. A on je naopak neměl vůbec. Ještě si myslel, že za to může on. Byl malý, jak by mohl? ,,Erene, omlouvám se, mrzí mě to. Nechtěl jsem ti otevřít staré rány, ale pokud ti k tomu můžu něco říct...ty za to nemůžeš. Musel jsi být hodně silný, že jsi ještě na této planetě. Já bych to asi nezvládl a následoval rodiče. Být sám je tak těžké. Mí rodiče nestáli za moc, ale pořád je mám. Hlavně si to nevyčítej. Opravdu za to nemůžeš." řekl jsem a pevně ho svíral ve své náruči.

Bol prvý človek, ktorému som to povedal. Ani môj prvý nevedel čo som prežil. Bol môj najbližší z celého gangu ale ani jemu som neveril natoľko aby som mu to povedal. Ale Levi, to bolo niečo iné. Jemu som veril viac ako sebe a to som ho poznal len pár dní. Jeho slová, ako liečivý balzam na moju dušu a jeho objatie ako liek na telo a myseľ. Bol skvelý. Netrvalo dlho a slzy sa mi spustili z očí. Nedokázal som to v sebe udržať. Spomienky na moju minulosť ale aj ja Maysliho a všetkých mojich z gangu mi to spustili. Začali mi chýbať. Moji úžasný chlapci ako sa majú? A prečo ma ani raz neboli navštíviť?

Začal plakat. Byl jsem rád, že se mi svěřil s něčím osobním, ale rozplakat jsem ho nechtěl. ,,Klidně se vybreč, aspoň se ti uleví." šeptal jsem a kolébal ho ve své náruči. Pobrukoval jsem mu melodií, kterou mě utěšovala matka, když jsem byl malý.

Pokračování příště...


Důležité oznámení....Prosím nenaleťte *bestbroandsis
Jedná se o profil na wattpadu, který nejen, že píše nevhodné věci a žádá o fotky, ale je schopný vydírat svou sebevraždou a v mém případě vyhrožovat mladším sestře a to jen kvůli tomu, že jsem s ním neměla čas psát příběh. Jestli vám bude psát o sestře nebo o lidech z jeho rodiny, co umřeli...nevěřte mu, je schopný vymyslet si snad cokoliv a psát i z jiných účtů. Je k tomuto příběhu přiložený i odkaz, tak si můžete pár zpráv přečíst, avšak není to nic milého. Pokud jste s ním již měli nějakou nehezkou zkušenost obraťte se na tento instagramový profil. Vlastník profilu přidal odkaz do komentáře pod příběh: Světlo v temnotě.

@iloveereriandyaoi    

Předem děkuji za podporu. 

Tajemství mezi dvěma [Ereri] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat