59.

166 88 0
                                    


"Čože? To nechápem Marco bol vždy milý ako mohol urobiť niečo také? Chudák Jean. Asi vážne má Armina rád. Asi nieje tak zlý. A je to s ním vážne? Vyzerá že je v bezvedomí. Asi by som mu mal poďakovať za záchranu tvojho života."

,,Mohl by ses na něj zeptat u doktora. Probudil jsem se teprve dnes a ještě jsem tu pořádně nikoho neviděl. A Marco četl dopis, co mu Armin napsal a hned se začal vyptávat. Když mu pak Jean řekl o něm a Arminovi, nevzal to moc dobře a vymyslel si, že spolu chodíme a že kvůli mě Jean už nikomu neprodá drogy ani nic podobného a pak nás přepadli ve sprchách. A kde vůbec je Armin, on tu s tebou není?"

"Armin? Vieš že ani neviem? A ako mohol povedať? Všetci vedeli že ty si môj" rýchlo som šiel na recepciu. Tak som zabil dve muchy jednou ranou. Našiel som tam aj Armina ale aj doktora ktorý mi vysvetlil že by mal byť v pohode za niekoľko dní. Hneď som Armina dotiahol ku Levimu nech sa s ním môže aj on porozprávať.

Eren odběhl si najít doktora a když se vrátil už nebyl sám. Doprovázel ho malý světlovlasý kluk, muž nebo jak to mám nazývat, prostě Armin. Mile se usmál a zamával mi. ,,Ahoj, jsem rád, že tě tu taky vidím."

"Ahoj" pozdravil som ho. "Ako sa cítiš? Čo sa vlastne stalo? Eren ma vytrhol uprostred pozerania. Povedal mi iba že si v nemocnici"

,,Není to tak hrozné, jen noha trochu bolí. Jean je na tom určitě hůř, měli bychom se starat o něj. Vážně se kvůli tobě snažil vydržet co nejdéle. Než se probudí, chtěl bych ti říct jeho poslední slova. Měl jsem ti říct, že i když nevíš, kdo je...z celého srdce tě miluje a věří, že si najdeš dobrého životního partnera a Erenovi se chtěl omluvit za vše, co si provedli, byl rád, že našel opravdového přítele, jako jsem já a proto tě prosím, dej mu šanci a zkus ho znovu poznat. Zaslouží si to, můžu ti to odpřísáhnout."

"On on ma odniekiaľ pozná? A prečo kvôli mne? Veď ja som tam nebol. A nič som neurobil aby sa pre mňa bil." Rýchlo som prišiel k tomu závesu a odkryl ho. Vyrazilo mi to dych keď som videl ako zle vypadal.

,,Dřív jste spolu byli milenci jako my dva s Erenem. Často mi o tobě vyprávěl, když jsme se spřátelili a celou dobu si vyčítal, že tě neochránil a taky že si to nikdy neodpustí. Hrozně ho vylekalo, co jsi tenkrát řekl ve vězení, že nechceš mít co dočinění s lidma, jako je on. Ale když se stala ta nehoda, zabil kvůli tobě člověka a ty ses ho začal bát a pak jsi z celého toho šoku ztratil paměť a jeho zavřeli. On jinak není vůbec zlý člověk. Poznal jsem to sám, jinak bych takhle vypadal nejspíš já. Snad bude v pořádku."

" Aha tak to si nepamätám. Keď ma vtedy oslovil myslel som si že je ako väzeň z filmov. Keď vidí niekoho pekného a ľahkú korisť hneď ošukať. Nevedel som že niekto taký môže mať v sebe kúsok citu. Ale ako sa zdá môže. "

,,Když jsem ho poprvé spatřil, myslel jsem si to samé, ale ve vězení to není jako procházka růžovým sadem, takže si člověk musí vybudovat respekt. Který měl i on, jenže nikdy nebyl zlý. Jen se snažil přežít a ti dva dřív byli hrozní rivalové. I Eren měl svůj respekt a nikdo se k němu nechtěl přiblížit no tedy až na mě. Jenže když odešel Levi měl jsem být jejich lehkou kořistí já, nakonec díky Jeanovi se mi nic zlého nestalo."

"Takže on je ochranca všetkých slabých vo väzení? To som nevedel. Myslel som že si užíval ten zločin. Že bol za to šťastný. Ale asi nie."

,,No všech ne, jen těch vybraných, ale co je hlavní, prostě není zlý. Věř mi. Jak dlouho tu vlastně musím ještě ležet?"

"Ou. Chápem čiže je dobrý človek čo zažil veľa zlého?" 

"Neviem zlatí môžeš skúsiť zavolať doktora možno ti povie"

,,Přesně tak...a dobře zavolám ho tedy. Nejradši bych šel co nejdříve pryč, ale když nad tím přemýšlím, já ani nevím, kam mám jít a pochybuji, že by sem přišel někdo z mé rodiny." posmutněle jsem řekl a zmáčkl tlačítko, co přivolává sestřičky.


Pokračování příště...

Tajemství mezi dvěma [Ereri] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat