21.

250 103 6
                                    

Ahoj!!

Omlouvám se, že včera nevyšla kapitola...bylo moc lítání a práce a bohužel další smutné zprávy. Eren (Iloveyaoiandereri) bohužel nebude moc nějakou dobu psát, protože musí čekat na nový brýle a já sama nechci, aby si moc namáhala oči, takže díly budou vycházet trochu později. 

Děkujeme za pochopení <3

Tá melódia bola prekrásna. Viem si predstaviť v nejakom filme alebo na YouTube, uričite by bola populárna. Ale musel by to zaspievať on, inak by to stratilo svoje čaro.

Začínal jsem být unavený. Už bylo na čase jít pomalu spát. Hlavně jsem si přál, aby přestal myslet na pochmurné části svého života a aspoň trochu si odpočinul. ,,No, asi s tím pro dnešek přestaneme. Tedy pokud nechceš, abychom spali v jedné posteli, tak mě pusť do té mé nebo ti tady usnu. Nějak mě to všechno zmohlo. A jinak děkuji, že ses mi otevřel." sdělil jsem mu a rovnou na to zívl.

,,Môžeš zostať len túto noc pri mne? Ja, bojím sa že zas prídu nočné mory v podobe spomienok a sám to nezvládnem. Pekne prosím!" V mojom hlase bola cítiť naliehavosť. V ten moment som potreboval niekoho objímať a byť objímaný.

Velice mě překvapilo jeho přání. Samozřejmě bych ohledně tohohle souhlasil kdykoliv. ,,Neboj se. Nic na tebe nezkusím, takže můžeš v klidu spát." řekl jsem, aby to nevypadalo, že souhlasím kvůli jiným účelům. Lehl jsem si i s ním opatrně na záda. Nakonec skončil hlavou na mé hrudi. Ušklíbl jsem se. Mělo by to být spíš naopak, když jsem tak nízký. Ale i tohle se mi líbilo. Hladil jsem mu vlasy a plácal ho po zádech jako malé dítě.

Bolo to príjemné ako bola jeho hruď teplá a pevná, ešte to hrabkanie vo vlasoch a plácanie po chrbte bolo veľmi upokojujúce. Uvoľnil som sa a zaspal som v kľude, len dúfam že mu niesom ťažký.

Po chvilce usnul a já se též ponořil do říše snů. Nevím, jestli to bylo tím, jak ležel na mě, ale spalo se mi vážně dobře. Žádná noční můra, žádné přeludy v mikrospánku. Spal jsem tvrdě a nepřerušovaně. Snil jsem o krajině plné květin všech barev. Leželi jsme veprostřed té nádhery a užívali si hřejivé sluneční paprsky. Nedělali jsme nic nemravného. Jen jsme si hleděli do očí a bez slov jako bychom si přenášeli myšlenky. Tam bylo nádherné i to ticho. Rád bych tohle zažil i ve skutečném světě. 

Už dlho som nespal tak dobre. Aj keď sa v spánku netrhám neplačem nič také, ale aj ja mám nočné mory. Teraz sa ani neobjavili. Snívalo sa mi o živote mimo basu a ako by to vyzeralo keby sme sa stretli v inom svete. Bolo to nádherné. Voľný život poctivá práca. Mali sme dve detičky, dvojičky. Nádherný sen. Každý večer sa vrátiť k milujúcej rodine k teplej náručí svojho muža. Ak mám pravdu povedať ani sa mi nechcelo sa zobudiť.

Ráno jsem se probudil o něco dříve než Eren. Nechtěl jsem ho nechávat samotného, ale jelikož jsem nevěděl, jak to tady chodí. Vrátil jsem se aspoň na tu chvíli do své postele. Nevím, jestli by to dozorčí akceptoval. Sice jsme nic nedělali, ale to on by nemohl vědět a nám by také nevěřil. Ještě bych přidělal Erenovi další potíže. Políbil jsem ho na čelo a se smutným obličejem si lehl do své postele. ,,Kéž by všechny noci končili stejně jako ta včerejší." hlesl jsem si sám pro sebe. Bylo mi bez něj smutno. Snad se nebude zlobit, až se probudí. Přemýšlel jsem, jak to asi bude dál, avšak na mysl mi vůbec nic nepřicházelo. Tak strašně jsem si teď přál být volný i s ním, užívat si život a lásku bez toho, aniž bych se musel ohlížet kolem, jestli nás někdo sleduje...jestli se někdo nepokouší jednomu z nás ublížit...jestli neděláme něco nepřijatelného podle norem vězení a tak dále. Byl by to skvělý život nedržet se na uzdě. Nechal jsem svého snění jen, co jsem slyšel kroky a bouchání na mříže kousek od nás. 

Pokračování příště... 

Tajemství mezi dvěma [Ereri] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat