49.

173 88 0
                                    

Ahoj!!

Eren
Levi
Jean
Armin

,,Ne myslím to vážně. Vím, že je těžké tomu věřit, ale je to tak. Když má jít do tuhého, radši toho nechá a pak jako by zpytoval svědomí a pořád truchlí nad někým z minulosti. Jednou jsem ho slyšel, jak si vyčítá, že ho nedokázal ochránit a že by ho chtěl znovu vidět a vynahradit mu to. Je prostě divný, ale takhle mi vyhovuje víc, než kdyby se mě pokoušel každý den znásilnit tak jako dřív. Aspoň mám klid." pověděl jsem. 

"Tak to ma teší. A čo ostatný od neho? Pokúšali sa o niečo alebo si im ukradnutý?"

,,Občas, ale pak se na to taky vykašlali, nevím proč ale nikdy to nedokončí. Ale už dost o Jeanovi. Jsem opravdu rád, že tě vidím. Určitě se máš teď líp. Armine, doufám, že na něj nic nezkousíš."

"Ja ? Prepáč mi ale po tom čo sa stalo už vo vzťahy neverím. Vlastne už skoro nikomu neverím. Ako nehovorím že je škaredý, ale momentálne nehľadám nikoho" povedal.

,,Sice je mi líto, co se ti stalo, ale jsem rád, že nikoho nehledáš. Doufám, že až začneš, tak ho vynecháš. Aspoň mi na něj můžeš dohlédnout. Jen škoda, že už za chvíli zase budu muset jít. Tolik bych si přál být s tebou na svobodě."

"Láska ani nevieš aké to je pre mňa žiť bez teba. Každý deň ťa nevidieť. Nevedieť čo sa s tebou deje alebo ako sa máš. Vážne ma to ničí"

,,Mě to taky ničí, ale pořád věřím, že budeme jednoho dne zase spolu." řekl jsem s nadsázkou. ,,To je tak sladké." ozvalo se kousek od nás. Kdo jiný to mohl být než náš skvělý a přátelský Jean. ,,Co ty tady chceš?" štěkl jsem, protože jsem se nechtěl nechat těch posledních pár minut zrovna jeho přítomností.

"No bolo mi povedané že mám návštevu. Síce som ju nemal odkedy som tu ale nevadí" povedal som.

,,Návštěvu, jsem stejně udiven jako ty. Kdo by se s tebou chtěl sejít. Nic proti tobě..." řekl jsem uštěpačně. Pak mi došlo, že mu chtěl Eren nejspíš poděkovat. Strážník povolil Jeanovi, ať si sedne vedle mě. Bože, co jsem komu udělal. Nestačí, že tu má Eren zaměstnavatele a nemůžu mu říct, co bych chtěl, ale ještě je tu Jean. Paráda!

"Počkať počkať počkať to si ma tu ty zavolal ty krys?" Opýtal som sa." Áno ja. Chcel som ti poďakovať. Že si ma zachránil." Povedal a posunul ku mne balík cigariet a bobonieru. " To je všetko môžeš ísť"

,,Říkal jsem ti, že se máš zeptat Erena, co znamená být milý. Je milý dokonce k někomu, jako jsi ty." nemohl jsem si odpustit jízlivou poznámku. Jenže Jean najednou oněměl a jeho zrak spočinul na tom blonďákovi, co vypadal spíš jako holka než kluk. Myslel jsem si, že to byl on, koho vzpomínal, když vyštěkl na Marca, jenže teď jsem si na sto procent jistý. Ani bych se nedivil, kdyby on byl příčina bolesti toho malého mužíčka.

" K-kto k-kto k-kto to je? Kde si ho našiel? Ako si sa k nemu dostatal?" Bol som úplne zmätený. Moja životná láska sa zrazu objavila z čista jasna, A práve pri tom parchantovi.

Bingo vážně to byl on. Jenže ten maličký ho očividně nepoznával. Byl zmatený a Eren též. Možná bych měl odejít já, aby si vyjasnili tohle drama, ale na to jsem byl moc zvědavý a čekal jsem na jejich další reakce.

Pokračování příště...

Tajemství mezi dvěma [Ereri] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat