43.

189 90 6
                                    

Ahoj!!

Políbil mě a pak už jsme šli každý svou cestou. Měl pravdu, pokud jsme si souzeni, určitě se znovu setkáme a budeme moc obnovit náš vztah. Přemýšlel jsem, jaké to asi bude, když teď budu obývat celu sám. Nemoct si s nikým povídat ani se k nikomu přitulit. Netěšil jsem se na svou první noc samoty. Den jakžtakž utekl, ignoroval jsem vše, co se dalo. Když jsem si pomyslel, že jsem nebyl ten, kdo Erena zachránil ale hlavní důvod jeho utrpení, bylo mi špatně. A i když jsem Jeana nesnášel, byl jsem rád, že mu nakonec pomohlo, takhle aspoň dál žije a konečně bude svobodný. Doufám, že mě z vězení propustí dřív. Ulehl jsem do postele a nechal se unášet vzpomínkami na Erena, po nějaké době jsem usnul. 

----------------------------

Ráno jsem se probudil s kruhy pod očima. V noci jsem se neustále probouzel. Zdálo se mi, jak ode mě Eren odchází stále dokola. Jen nevím, co bylo horší...to že se mi o tom zdálo nebo že doopravdy odešel. Cítil jsem se tak mizerně a věděl jsem, že bez Erena to jen tak nedám. Každý si na mě teď bude dovolovat a já sotva ovládnu svůj vztek. Bůhvíco vyvedu tentokrát nebo co vyvedou oni mě. Čekal jsem, než přijde dozorčí a zavede do jídelny. Když se tak stalo, vzal jsem si tác do ruky a stoupl si do fronty na můj vysloužený příděl jídla. Zatím se nic zvláštního nedělo, což bylo docela neobvyklé. No spletl jsem se. Když jsem si přisedl k jednomu opuštěnému stolu, přidal se ke mně Jean a usedl naproti mě. Povytáhl jsem obočí ve smyslu, co to má jako být a čekal, že odpoví na nevyřknutou otázku. 

Noc bola úžasná. Celý čas som mal v hlave že zajtra si toho malého parchanta prívlastním. Ráno som sa zobudil oveľa skôr ako zvyčajne. Bol som tak nadšený že som nevedel čo urobiť skôr. Ale jedine čo som chcel bolo aby bol konečne môj ale nie násilím ale dobrovoľne aby toho to zmrda položilo na kolená. Dlho mi trvalo výmyslieť plán. Ale nakoniec mi napadol. A tak keď sme prišli na raňajky sadol som si k nemu. Síce sa na mňa pozeral vražedne ale ja som sa na neho iba usmial a jedol ďalej.

On však jen tiše hleděl. Nejdřív jako by mě chtěl zabít a po chvíli se usmál. Nehodlal jsem mu věřit. Za jedním nevinným úsměvem se toho může leccos skrývat. Nečekal jsem tedy a tentokrát se ho zeptal na rovinu. ,,O co ti jde, Jeane? Čekáš, že teď nahradíš Erena? Můžeš mi rovnou povědět, co máš v plánu, protože ani tak ti to nevyjde. Nebo ne stejně to nemá cenu. S tebou se nedá vést normální rozhovor." řekl jsem hrubě, jelikož jsem věděl, že by mi nikdy nevyzradil jeho pravé úmysly. Co ale bylo jasné, chce stoprocentně nahradit Erena...

"Ja a mať v pláne niečo zlé? Možno sa snažíš byť vtipný ale nejde ti to. Určite by som sa zahadzoval tebou no určite"

,,Za to ty jsi vtipný dost. Nevím, o co ses celou tu dobu snažil. Ale jestli myslíš vážně, co jsi řekl, tak fajn...budu jedině rád. V tom případě už teď můžeš jít jinam a nechat mě v klidu dojíst snídani, je tu dost volných míst a nic proti tobě, taky se s tebou nechci zahazovat." prskl jsem po něm.

Pokračování příště... 

Tajemství mezi dvěma [Ereri] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat