Ahoj!!
Nakoniec mi vážne skrátili trest. A krysu prepustia. Hehe ani nevedia ako dobré to bude pre mňa. Mám o polovicu skrátený trest a ešte bez Yeagra nebude mať ten malú niajkú ochranu. Žiadna prekážka. No to si užijem.
-----------------------------------
Ráno jsem se probudil a jako vždy jsem se ohlížel kolem a snažil se najít osobu, která mi dělá život lehčí. Bohužel byl jsem v cele sám. Dokonce nepřišel ani když nám ohlásili snídani. Seděl jsem u stolu a pořád vyhlížel Erena. Jenže nic. Přemýšlel jsem, jestli by někdo z vězňů, mohl vědět, co s ním je. To asi ne, ale pak jsem tam spatřil dozorčího, který včera Erena někam poslal. Dojedla jsem a šel za ním. Měl jsem sice trochu strach, nevypadal zrovna mile, ale přesto jsem se ho zeptat musel. ,,Prosím Vás, nevíte, co je s Erenem, od včerejší noci se nevrátil do cely." optal jsem se. Arogantně se na mě podíval. Jedním prstem si poškrábal tvář a nejspíš přemýšlel, jestli mi to má říct nebo ne. ,,Eren je na ošetřovně." nakonec řekl. Zděsil jsem se. Jak se tam proboha dostal? Co se mu tak mohlo stát? Proč to vím až teď? ,,Mohl bych ho jít navštívit?" tázal jsem se znovu. Jen přikývl a vedl mě směrem na ošetřovnu. ,,Než začne práce, vyzvednu si tě." řekl a nechal nás o samotě. ,,Erene..." hlesl jsem a běžel k jeho lůžku.
Zobudím sa na nejakom mieste kde je všade beloba. Až po tom čo si moje oči zvykli na svetlo zisťujem že som na ošetrovni. Bolí ma celé telo. Hlava, ruky, nohy, zadok. Chcem niekoho zavolať či tu je niekto ale nemôžem. Moje hlasivky sú úplne zničené. Chcem sa zdvihnúť nemôžem, moje telo ma neposlúcha. Musím tu čakať kým niekto nepríde. Čo sa vlastne stalo? Ako to skočilo? Pamätník si len kým som odpadol potom mám okno. On ma tu po konci doniesol alebo má tam nechal a niekto má zachránil? Neviem, ale mám pocit že to za chvíľu zistím.
Byl tak pomlácený. Měl jsem na něj tolik otázek, ale sám vypadal dost zmateně, takže by mi toho asi moc neřekl. Chytl jsem ho za dlaň a chtěl na něj promluvit. Říct mu, že vše bude dobré, ať se nebojí a že ten, kdo to udělal, za to zaplatí. Jenže než jsem stačil cokoliv říci, přišla tam koňská hlava. Přemýšlel jsem, jestli mu to nezpůsobil on...ale pochyboval jsem. Přišel k nám. Usmál se na Erena a spustil.
Riaditeľ si ma tam ešte chvíľu nechal. Chválil ma že je úžasné ako som ho zachránil a podobné nezmysly. Avšak úloha čo mi na konci dal mi úplne zničila náladu. Vraj ísť povedať tej kryse že bude prepustený. Prečo to neurobia sami? Nie to ja musím lebo prečo nie. Preto som ho šiel hľadať na ošetrovňu kde bol aj stým škriatkom.
,,Co tady chceš?" zadržel jsem ho, než stačil promluvit. Vypadalo to, že sám nebyl nadšený, že tam je. ,,To jsi mu udělal ty a teď ses přišel podívat nebo co?" obořil jsem se do něj. Nevím proč, ale jen při pohledu na něj se mi vařila krev v žilách. Nejradši bych mu zakroutil krkem. Eren jen tiše sledoval, jak se vraždíme pohledem.
"Kľud štupeľ. To ja som ho zachránil. Keby nebolo mňa ešte stále by mal penis toho parchanta v sebe. Mal by si mi ďakovať, zachránil som ti princeznú. "Arogancia v mojom hlase sa nedala skryť. Čo ten malý do mňa skáče. Ako si to dovoľuje?
Pokračování příště...
ČTEŠ
Tajemství mezi dvěma [Ereri] ✔️
AcciónNejprve bych chtěla oznámit, že tento příběh píši s @iloveyaoiandereri ❤ Příběh se točí okolo dvou mužů, Erena a Leviho. Oba měli pestrou minulost, která je dovedla do vězení a teď spolu obývají jednu celu. Pokud chcete vědět, jak pokračuje jejich...