1

9.7K 306 7
                                    

Dziś wstałam bardzo wcześnie bo jest 1 września. Po wstaniu musiałam wybrać strój postanowiłam wziąć czarno - białą sukienkę do tego czarne    rajstopy i fioletowe szpilki(media). Po wybraniu ciuchów wzięłam bieliznę i poszłam pod prysznic. Po 30 min gotowa zeszłam do kuchni. Gdy zeszłam nikogo jeszcze tam nie było więc postanowiłam iść i obudzić chłopaków. Wzięłam szklankę i z całej siły i rzuciłam nią o ścianę. Jak myślałam niecałą minutę później na dół zbiegło dwudziestu ośmiu chłopaków w samych bokserkach w pistoletami w ręce. A ja nie mogłam powstrzymać się od śmiechu.
- Co tu się dzieje?!!- wrzasnął Louis
- Głodna jestem - powiedziałam gdy już się trochę uspokoiłam
- I dla tego nas budzisz?!- krzykną Harry
- Tak dla tego i też bo jest dzisiaj 1 września a wy też jeszcze chodzicie do szkoły więc ruszać dupy i do pokoi się ubierać a potem zrobić mi śniadanie- powiedziałam a oni poszli się ubrać. Jako, że jestem bardzo miła postanowiłam że zrobię im śniadanie. Była to jajecznica. Gdy skończyłam nakładać usłyszałam, że schodzą chłopcy.
- O co tak ładnie pachnie? - zapytali
- Jajecznica- odpowiedziałam
- już myślałem że ja będę musiał robić śniadanie - powiedział Bob
Po zjedzeniu pojechaliśmy z chłopakami do szkoły a że każdy z nas chodzi do szkoły było trochę zamieszania z kim mam siedzieć w aucie.
Gdy podjechaliśmy pod budynek szkoły wszystkie pary oczu powędrowały na nas. Od razu poszliśmy do sali gimnastycznej.
Dyrektor zaczął swoją przemowę ale po chwili przestałam go słuchać i grałam na telefonie Louisa.
Po apelu musieliśmy iść do klas ale ja z chłopakami zwialiśmy bo dzisiaj miał być przewóz dragów.

Mam nadzieję że się podoba

Życie w gangu(Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz