29

4.3K 149 0
                                    

Po tym jak tata wyszedł z salonu ja poszedłem do kuchni zrobić coś do jedzenia bo ja jako jedyny wpadłem na to żeby zrobić coś do jedzenia. Zrobiłem makaron z sosem i z mięsem bo nie chciało mi się nic innego robić zazwyczaj to Rose gotowała a my robiliśmy całą resztę w domu. Po tym jak zrobiłem jedzenie zawołałem wszystkich a sam poszedłem zobaczyć do Rose. Gdy byłem już w jej pokoju zobaczyłem, że się obudziła.
- Jak się czujesz?- zapytałem i siadłem na jej łóżku
- Dobrze ale jestem głodna - powiedziała i zaczęła się śmiać
- A to się dobrze składa bo właśnie zrobiłem jedzenie - powiedziałem i posłałem jej uśmiech
- Ty? - powiedziała a raczej zapytała ze śmiechem
- Tak ja - powiedziałem niby obrażony
- Dobra - powiedziała i wybuchła jeszcze większym śmiechem
Ja nic już nie odpowiedziałem tylko wstałem i chciałem wyjść ale ona mnie zatrzymała. Patrzyła na mnie przepraszająco a ja powtrzymywałem się od wybuchnięcia śmiechem.
- Przepraszam - powiedziała
Ja nic nie odpowiedziałem tylko zacząłem się śmiać. Ona patrzyła na mnie jak na debila.
- Mogę cię przytulić...? - zapytała i to teraz to ja patrzyłem na nią jak na idiotkę nic nie odpowiedziałem tylko rozłożyłem ręce a ona się do mnie przytuliła. Trwaliśmy tak parę minut aż przypomniałem sobie, że Rose była głodna.
- Idziemy jeść - powiedziałem i podniosłem ją w stylu panny młodej.
- Mogę iść sama - powiedziała
- Wiem - odparłem i posłałem jej uśmiech na co ona się we mnie wtuliła.


Mam nadzieję, że rozdział wam się spodoba.

Życie w gangu(Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz