40

3.4K 118 1
                                    

Gdy usłyszałam gdzie byli było mi przykro przez to, że chłopaki i tata nie chcieli mi o tym powiedzieć.

- Okey dzięki - powiedziałam po czym przytuliłam go i wyszłam z jego domu. Gdy już prawie byłam pod domem zobaczyłam, że jakieś auto za mną jedzie. postanowiłam iść na skróty by szybciej być w domu i porozmawiać z tatą i chłopakami, chciałam ich także przeprosić za to, że znowu uciekłam i nawet nie powiedziałam kiedy wrócę i gdzie idę. Gdy byłam już pod domem szybko wbiegłam do środka, a tam zauważyłam, że każdy biega po salonie i sprawdzają coś w laptopach.

- Ona musi gdzieś być przecież nie mogła zniknąć!! - krzykną tata, który powinien teraz leżeć i odpoczywać a nie mnie szukać. Było mi głupio, że przeze mnie naraża swoje zdrowie. Postanowiłam że wejdę już do środka i powiem, że nic m się nie stało. tak też zrobiłam.

- Już jestem - powiedziałam wchodząc do salonu co spotkało się z zdziwionymi minami mojego rodzeństwa jak i taty. Przez chwilę się na mnie tak patrzyli ale zaraz wszyscy ruszyli w moją stronę i zaczęli mnie przytulać co było milutkie.

- Wiesz jak my się martwiliśmy?!! ostatni raz gdzieś wychodzisz i nie mówisz gdzie! rozumiesz?! - zaczął krzyczeć na cały dom tata szczerze to trochę się wystraszyłam bo pierwszy raz się tak na mnie wydziera ale rozumiem go wiem, że zrobiłam źle i jest mega wkurwiony.

Nie zdziwię się jak nie będzie chciał mnie widzieć u siebie w domu. Nie wiem czemu ale od jakiegoś czasu mam takie myśli, że już nie jestem ważna i, że sprawiam same problemy. Chłopcy i tata chyba to zobaczyli bo ich wyrazy twarzy trochę złagodniały.

- Co się stało? Coś cię boli? Wywróciłaś się? - pytał Louis

- Nic mi nie jest. Mogę iść już do siebie czy macie mi jeszcze coś do powiedzenia?- zapytałam z irytacją w głosie, wiem zachowuje się strasznie, ale postanowiłam, że tak będzie lepiej ponieważ oni pewnie mają dość tej mojej strony która cały czas płacze i się nad sobą użala.

- Nie możesz! a teraz usiądziesz na dupie i powiesz o co ci ostatnio chodzi?!-wydarł się znowu tata a ja wiedziałam, że już mam przewalone.


❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Hej, co wy na to aby jeszcze jutro pojawił się rozdział? Dziękuję za 4 tysiące wyświetleń!💕 Nie wiedziałam, że komu kolwiek może się spodobać ta książka a to jest miłym zaskoczeniem💖 zapraszam was też na moją drugą książkę którą znajdziecie na moim profilu💕

Życie w gangu(Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz