- Zaczęło się od tego, że od paru dni mam wrażenie, że macie mnie dość! Czuję się nie potrzebna! Czuję się tak jak przed poznaniem was! Wiem, że to głupie ale pomyślałam o tym żeby uciec... Wiem co teraz pomyślisz ale przepraszam nie powinnam tak myśleć i wiem, że jakbyś miał mnie dość to byś mnie już dawno wyrzucił ale nie mogę pozbyć się tej myśli - powiedziałam i nie patrząc na tatę wyszłam z jego gabinetu i pognałam do siebie. Gdy biegłam przez salon musiałam wpaść niestety na jednego z chłopaków nawet nie patrzyłam na kogo tylko od razu pobiegłam dalej i zamknęłam się u siebie. Zaczęłam płakać więc po chwili z powodu płaczu i bólu głowy zasnęłam.
Pov. Ojciec Rose
Gdy Rose wybiegła z pokoju nie wiedziałem co mam zrobić. Siedziałem tak od paru minut może nawet i więcej nawet już nie patrzyłem na zegar tylko zastanawiałem się nad tym co ona powiedziała... Nie wiedziałem, że ona tak myśli jakby powiedziała to wcześniej to bym jakoś z nią porozmawiał. Teraz też muszę to zrobić. Wstałem z krzesła i ruszyłem w stronę pokoju Rose. Zapukałem ale nie uzyskałem odpowiedzi.
- Louis - krzyknąłem do chłopaka bo Rose nie dawała znaku życia od 10 minut. Po chwili pojawili się chłopaki i to wszyscy. Każdy był ciekawy co się stało.
- Rose nie otwiera drzwi wiecie czy wyszła z domu? - zapytałem
- Jest w pokoju - powiedzieli, a ja od razu wywarzyłem drzwi.💙💜💛❤️💚💙💜❤️💛💙💜💛❤️💙💜
Hejjj przepraszam że nie było wczoraj rozdziału, ale jest dzisiaj! 😂 Pierwszy rozdział w tym roku❤️
CZYTASZ
Życie w gangu(Zakończone)
Short StoryCzy Rose pozna prawdę o swoim bracie? Jak ułoży się jej życie po wszystkich złych chwilach? Czy zaakceptują ją w nowej rodzinie? Czy żałuję ,że uciekła z domu? Tego dowiecie się w „Życie w gangu"