מייקל נאנח והניח יד על לחיו הסטורה, גורם לקמרון לצחקק קלות, "לפחות ליווית אותו למונית" המתולתל מלמל, זוכר איך ששון הגיב.
-
*פלאשבק*
שון גנח מעט כנגד הנשיקה, מרגיש איך שכל גופו מתחמם והוא נכנס למצב קטן של אופוריה, רוצה עוד ועוד ממייקל, לפחות עד שמייקל גרם לידו לזלוג מעט ללחי ישבנו של הצעיר, גורם לשון ללכת באחת אחורה ומתוך רפלקס שון סטר לו בחוזקה.
"א-אני" שון מלמל, "א-אני" הוא אמר שוב, מכחכח בגרונו לפני שהביט על מייקל וסטר לו שוב, הפעם ברכות, "אמרת שלא היינו בזוגיות, א-אל תשחק בי" הקטן אמר ונגס בפיו, סוטר קלות למייקל שוב-הפעם זה כבר הרגיש כמו ליטוף, "ו-ואתה הפרופסור שלי!" שחור השיער אמר, מרים את ידו בשביל לסטור שוב לאחר, אבל הוא לבסוף נאנח והוריד אותה מטה, "ואני עדיין מרגיש כמו נער בן 16" שון מלמל, מנפח את לחייו ברוגז כשהבין שגבר בן 28 התנשק איתו עמוקות.
"אני אלך לבר" שון מלמל לבסוף והלך מהר לסלון, לוקח את התיק שלו ויוצא מהר החוצה מהדירה, מזמין מונית.
---
"אני אלך אליו" מייקל אמר למתולתל שהנהן והתאפק שלא לצחוק לפני שהפרופסור רץ קלות אל היציאה, רואה איך ששון קופץ מעט בבהלה ומתרחק ממנו כשהוא התקרב אליו.
מייקל נאנח, "מצטער" הוא מלמל, גורם לשון לכחכח בגרונו בחוסר נעימות, "למה עשית את זה? זה לא הזכיר לי שום דבר ואתה בעצמך אמרת שלא היה בנינו כלום" שון לחש, משחק עם אצבעותיו וחום העיניים נאנח, מסתכל על שון.
"לא היה בנינו כלום" מייקל החליט לשקר, הוא נישק את שון בהתקף של רגע, כנראה שאם שון לא מצליח להיזכר גם אחרי זה, אז הוא באמת מדחיק את מה שהיה בניהם וכנראה שזה הכי טוב לשון.
"א-אז למה נישקת אותי?" שחור השיער מלמל, עיניו לא יציבות בזמן שהוא הביט על הקרקע, "יצא לנו להתנשק פעם אחת, אתה נישקת אותי כשהיית שיכור כי חשבת שאני סטיבן, אז חשבתי שמשהו קיצוני כמו נשיקה תעזור לך להיזכר, כנראה שטעיתי" מייקל שיקר ולא שיקר בו זמנית, ושון נאנח.
אז עכשיו הכול ברור, בגלל שמייקל הוא הבן דוד של סטיבן שון מרגיש אליו חיבור, יכול להיות ששון הקודם הצליח לראות במייקל מישהו שדומה לסטיבן, למרות שהוא כרגע לא באמת רואה את הדמיון בניהם.
סטיבן שונה, הוא לא היה קריר אליו והוא לא היה קשוח איתו, לפחות לא הסטיבן שהוא חשב שהוא עד לפגישה בכלא, ואת האמת שסטיבן הוא יותר הטעם שלו, אולי שון הקודם באמת היה ממש שונה ממנו בכל כך הרבה מובנים.
-
"אני מצטער מייקל, בטח גרמתי לך לאי נעימות בפעם ההיא, בטח גם עכשיו כשנישקתי אותך בחזרה לא הרגשת נעים" שון אמר ברצינות, מסתכל על מייקל, "אני חושב שעשיתי את זה כי אתה הבן דוד של סטיבן, נפרדתי ממנו כשביקרתי אותו בכלא, אבל עדיין יש לי רגשות אליו" הצעיר אמר בחיוך מצטער, רואה שוב את המבט המשונה בעיניו של האחר, אבל הוא לא באמת ייחס לזה חשיבות.
YOU ARE READING
תרפא אותי, פרופסור
Romanceשון הוא תלמיד באוניברסיטה גדולה באמריקה, הוא בן 22 ומוצאו חצי יפני חצי אמריקאי, שון הוא בעייתי, מאוד בעייתי, הוא לא נמצא באוניבסיטה מרצונו החופשי, אביו, שהוא אחד מאנשי העסקים הגדולים באמריקה, מאיים עליו ולוחץ על האוניברסיטה בשביל שיישאר ללמוד שם. שו...