תרפא אותי, פרופסור -ספיישל-

7.4K 317 279
                                    

היי לכם קוראים מדהימים שלי, אז הסיפור השני הגיע לסיומו ואני יכולה להגיד לכם בביטחון שבלעדי כל התמיכה שלכם, אני לא בטוחה אם הייתי ממשיכה בתחביב האהוב עליי מכל- כתיבה, כן? חחחח.

אז כמו בסיפור הקודם הכנתי לכם הפתעה נחמדה וראיון עם הדמויות הראשיות, מוכנים לראות מה האידיוטים חושבים על הסיפור? כן? מעולה! אז נתחיל.

-

"זה מרגיש לי כאילו ואני עם ברטה" שון אמר כשנכנס אל החדר ואני צחקקי והסתכלתי עליו מתיישב לכיסא למולי, "אני בטוחה שברטה יותר מוצלחת ממני" השבתי והוא חשב לרגע והנהן, "צודקת" הוא אמר ואז צחק, צחקתי גם כן וראיתי איך שהוא משלב את רגליו ומסתכל עליי ברצון לשמוע את מה שיש לי לשאול ולהגיד.

"אז שון, תרצה לספר לנו קצת את חוות הדעת שלך על הסיפור?" שאלתי והוא חייך קלות, "זה לא היה הדבר הכי קל שעשיתי, אבל התיעוד היה די מרתק" הוא אמר בכנות, "באיזו כוונה הוא היה מרתק?" שאלתי והוא נגס בשפתו התחתונה במחשבה רגעית, "לקרוא איך שמייקל התאהב בי בעיקר" הוא אמר בחיוך סמוק ויכולתי לראות את השמחה בפניו, במיוחד כשהגומות קישטו את לחייו הצחות, "אבל גם לקרוא את התהליך שעברתי היה די מעניין" הוא הוסיף והנהנתי בהסכמה.

"ביקרת את הירו מאז?" שאלתי בסקרנות, את זה גם אני לא יודעת, אחרי הכל עברו כבר שלושה חודשים מאז סוף התיעוד האחרון, "ביקרתי אותו" שון אמר, "בהתחלה הוא סירב לביקורים שלי אבל התעקשתי והוא אישר, רציתי לדבר איתו על האירוסין שלי עם מייקל, רציתי להוכיח לו שלא משנה מה הוא עשה או יעשה, אני ומייקל נשאר ביחד" הוא אמר ברצינות, כאילו והוא חדור מטרה להוכיח את זה גם לי ואני הנהנתי בהבנה, אני כבר יודעת שהוא ומייקל בלתי ניתנים להפרדה.

"אחרי שהוא הבין שהתארסתי התחלתי לבקר אותו עוד והוא אישר מיידית את כניסתי, דיברתי איתו לא מעט וגם מייקל פעם אחת הצטרף והסביר להירו את מערכת היחסים שלנו".

"ועכשיו הוא בסדר עם המערכת יחסים שלכם?" שאלתי בסקרנות ושון הרים את כתפיו בחוסר ידע, "אני לא יודע, אבל גם אם לא, זה לא יעצור אותי מלהתחתן עם מייקל" שון אמר ברצינות וחייכתי בשמחה, "ביקרתם את ריימונד?" שאלתי ושון נאנח והניע את ראשו לשלילה, "מייקל עדיין לא סולח לו" הוא מלמל והביט עליי ארוכות, כאילו והוא חושב אם להגיד לי משהו ואני חייכתי אליו קלות, רוצה שהוא ירגיש איתי חופשי.

"אני חושב שאני אלך לבקר אותו לבד מבלי שמייקל ידע" שון אמר כשהבין שזה בסדר להגיד לי, "באמת?" שאלתי אותו והוא הנהן, "אני רוצה שהוא ידע על האירוסין שלנו ועל המערכת יחסים שלנו" הוא הסביר לי ואני מלמלתי, "מממ" מבין.

-

"איך זה להיות מאורס?" שאלתי אותו כשרציתי לעביר נושא בשביל שהוא ירגיש טוב יותר והוא הסתכל על הטבעת וגיחך, "זה בסדר" הוא מלמל, מנסה להיראות כאילו והוא לא מתרגש, אבל כשהבטתי עליו עמוקות בחיוך לא מאמין, הוא נאנח לבסוף כשידע שאני לחלוטין לא מאמינה למה שהוא אומר.

תרפא אותי, פרופסורWhere stories live. Discover now