הם יצאו מהחדר והלכו אל המטבחון, רוצים להכין לעצמם קפה ולהתעורר כמו שצריך, למרות שמה שהם עשו מקודם די העיר אותם.
-
"שון שון~" ג'יין אמר בחיוך כשראה את הזוג נכנס אל המטבח, "איך הידיים?" שון שאל וחיבק את האחר, "יותר טוב" הברמן השיב בקול מרגיע, מלטף את גבו של שון עם ידיו החבושות, "פול?" שון שאל כשהתרחק, "הוא עוד ישן" ג'יין מלמל בעצב ושון נאנח בדאגה.
"ישנתם טוב?" הבלונדיני שאל וחיבק את מייקל גם כן, "כן" מייקל אמר בחיוך, מחבק את האחר בחזרה, "ישנתם ישנתם או ש...?" הבלונדיני שאל בקריצה ערמומית ושון הכה את כתפו שלו במבוכה כשהבין למה הוא מתכוון, "ג'יין!" הוא אמר ברוגז והאחר צחקק, מרים ומוריד את גבותיו בהתגרות.
"יש לך היקי שכבר ראיתי מאתמול ועכשיו יש לך עוד אחד~" הבלונדיני זימר, "גם לך יש~" הוא הוסיף והצביע על צווארו של מייקל והזוג כחכחו בגרונם במהירות, שיט, ג'יין קולט הכל.
"או שזה משהו שקרה היום?" הוא שאל בהשתובבות והם השתתקו, מובכים יותר מדי מזה שג'יין גילה על מעשיהם כל כך מהר.
"טוב טוב" מנהל הבר אמר לבסוף, "אני לא אציק לכם יותר" הוא הוסיף וגיחך על הבעות הפנים המבויישות של השניים, "תכינו לכם קפה, אני אלך לראות מה עם פול" הוא אמר לבסוף ונשק ללחי של שניהם לפני שהלך משם, לא מוותר על לסטור לישבנו של מייקל בחוזקה ולגרום לחום העיניים להיבהל ממעשיו.
-
שון צחק בקול כשראה את מייקל המבוהל והוא ליטף את שיערו של האחר, "בוא נכין קפה" הוא אמר והפרופסור הנהן כשיצא מההלם שלו, הולך ביחד עם הצעיר אל הקומקום, מכינים לעצמם שתייה חמה.
----
מייקל הוציא את הטלפון המצלצל מכיסו, הוא הסתכל על המסך ואז כחכח בחוזקה בגרונו, גורם לשון שערבב את הקפה להסתכל עליו בשאלה, "אני אלך לחדר, זה המנהל" מייקל אמר והאחר פתח את פיו בהבנה והנהן אליו, מסמן לו עם ידו ללכת ומייקל חייך והלך אל החדר, מדבר עם המנהל.
---
שון כירסם את ציפורניו בדאגה, מייקל נמצא לא מעט זמן בחדר, וכשהוא שמע דלת נפתחת הוא הביט לצד, רואה שזה ג'יין והוא נאנח במעין אכזבה קטנה.
"מה קרה?" הבלונדיני שאל כשנכנס בחזרה למטבח, רואה את הפרצוף המודאג של המלוכסן, "מייקל מדבר עם המנהל של האוניברסיטה שלו כבר יותר מדי זמן, אני מקווה שהכל בסדר" שחור העיניים אמר והבלונדיני נאנח ואחז בידו של האחר, "יהיה בסדר" הוא אמר בחיוך, אבל שון עדיין היה מודאג, אחרי הכל מייקל דיבר בחדשות על היחסים שלהם.
זה לא נחשב תקין בחברה ובאוניברסיטה שפרופסור וסטודנט יהיו ביחד בזוגיות אינטימית, זה לא באמת משנה מה היו הנסיבות לכך וזה לא משנה אפילו ששון לא באמת היה סטודנט רגיל, כל עוד הוא נחשב במערכת הסטודנט של מייקל, מה שהלך בניהם לא היה תקין.
YOU ARE READING
תרפא אותי, פרופסור
Roman d'amourשון הוא תלמיד באוניברסיטה גדולה באמריקה, הוא בן 22 ומוצאו חצי יפני חצי אמריקאי, שון הוא בעייתי, מאוד בעייתי, הוא לא נמצא באוניבסיטה מרצונו החופשי, אביו, שהוא אחד מאנשי העסקים הגדולים באמריקה, מאיים עליו ולוחץ על האוניברסיטה בשביל שיישאר ללמוד שם. שו...