"Μη μου λες ψέματα!" Είπε υψώνοντας για άλλη μια φορά τον τόνο της φωνής του.
"Γαμώτο , δεν λεω ψέματα ! " ειπα για τριακοστή φορά τουλάχιστον στον Άλεξ.
"Όλες αυτές τις μερες που ήταν εδώ η Ζωή δεν έλεγα τίποτα , όμως δε μπορείς να κρυφτείς από μένα ! Δεν πιστεύω να νόμιζες οτι θα πίστευα όλα αυτά τα παραμύθια που έλεγες στην.αδερφή σου ;! " .
Δεν με έχει αφήσει σε ησυχία ολη αυτή την ώρα. Από τη στιγμή που γυρίσαμε από τα ΚΤΕΛ που πήγαμε την Ζωη για να επιστρέψει στην Πρέβεζα , δεν έχει σταματήσει την ανάκριση...Έβγαλε τότε έναν αναστεναγμό και με πλησίασε, κάθησε στον καναπέ δίπλα μου , ενώ τόσην ώρα ήταν όρθιος.
"Ρε χαζό μην είσαι τόσο απόμακρη . Μιλά μου , ανησυχώ. Απο εκείνο το γαμημένο βράδυ είσαι απόμακρη , δεν τρως , δεν κοιμάσαι σίγουρα αν κρίνω απο τους μαυρους σου κύκλους και συν της άλλης έχεις και αυτά τα γαμημένα ράμματα που δεν μπορώ να καταλάβω πως ακριβώς τα έκανες. Απλώς ανησυχώ , κατάλαβε με κι εμένα..."
Είπε κάπως λυπημένα .Δεν ειχα μιλήσει σε κανέναν για ότι είχε γίνει σχεδον μια βδομάδα πριν , χρωστούσα σίγουρα μια εξήγηση και.κυρίως στον Άλεξ ο οποίος ανησυχεί και το καταλαβαίνω. Όμως προς το παρών δεν ήθελα να το συζητήσω με κανέναν , σίγουρα κάποια στιγμή θα το έκανα , όμως χρειαζόμουν λίγο χρόνο ακόμα.
"Ξέρω οτι με νοιάζεσαι και ξέρω πόσο ανησυχείς , σου υπόσχομαι πως θα σου εξηγήσω πολύ σύντομα για ολα αυτά , απλώς όχι ακόμα . " είπα την αλήθεια . Δεν ήμουν έτοιμη .
Στη Ζωή , όταν παρατήρησε το επόμενο πρωί τα ράμματα μου , είπα πως παραπάτησα σε μια λακκούβα εκείνο το βράδυ και χτύπησα το κεφάλι μου δυνατά στο έδαφος. Όσων αφορά τα ράμματα , επειδή τάχα βρισκόμουν αρκετά μακριά από το σπίτι και έτρεχε αίμα πολύ , πηγα μέσα στη νύχτα στο νοσοκομείο με ένα ταξί γι'αυτό και είχα αργήσει να επιστρέψω στο σπίτι. Μέσα σ'ολα βέβαια είχα παρατήσει κάπου την τσάντα μου και δεν είχα πως να τηλεφωνήσω, που εν μέρη ήταν.μια αλήθεια , με τη διαφορά ότι ήξερα πολύ καλα που την είχα αφήσει.
Προς το παρών ήταν η καλύτερη δικαιολογία που θα μπορούσα να βρώ και αρκετά βολική καθώς την.πίστεψε αμέσως η αδερφή μου , περίεργο μεν , καθώς πάντα καταλαβαίνει πότε λέω ψέματα. Ήμουν απλά πολύ καλή στον ρόλο μου.
"Δε θέλω να σε πιέσω άλλο , ξέρω πως μόλις νιώσεις έτοιμη θα με αναζητήσεις μόνη σου και θα με βρεις να τα πούμε όλα. Εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι αν εσύ είσαι καλά και να ξέρω οτι δεν κινδυνεύεις, οτι δεν έχεις μπλέξει κάπου"
YOU ARE READING
RECKLESS
Romance"Εύα , σε παρακαλώ μη με φοβάσαι-" ειπε. Πώς ήταν δυνατον να το κάνω αυτό; Ήξερα πολύ καλά που είχα μπλέξει. Είχα πείσει μέχρι και τον ιδιο μου τον εαυτό οτι ίσως όλο αύτο να δούλευε , αλλά κάτι τέτοιο συμβαίνει μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασ...