Τινάχτηκα έντρομη από το κρεβάτι μετά από τον δυνατό ήχο που ακούστηκε. Μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα ώσπου να συνειδητοποιήσω πως χτυπούσε το κινητό μου. Κοίταξα δίπλα μου, εκείνος δε φάνηκε να ενοχλείται κι έτσι σηκώθηκα αργά χωρίς να τον ξυπνήσω, άρπαξα τυχαία μια μπλούζα που βρήκα στο πάτωμα, μάλλον δική του και έψαχνα σαν τρελή να βρω από που προέρχεται ο ήχος. Τελικά είδα το κινητό μου επάνω στον πάγκο της κουζίνας και έτρεξα να προλάβω την κλήση.
"Παρακαλώ ;" είπα λαχανιασμένα και χαμηλόφωνα.
"Αμάν ρε Ευάκι! Σου έχω στείλει τόσα μηνύματα, γιατί δεν μου απαντάς;" άκουσα τον Άλεξ από την άλλη πλευρά αρκετά θυμωμένο, δεν είχα δει την αναγνώριση της κλήσης.
"Δε το άκουγα, συγγνώμη.. όλα καλά;" ρώτησα δίχως να το σκεφτώ.
"Με δουλεύεις; Εγώ μια χαρά είμαι, για σένα δε ξέρω" είπε θυμωμένα.
"Εγώ γιατί να μην είμαι;" τον ρώτησα μπερδεμένη. Το κεφάλι μου πονούσε και το σώμα μου το ένιωθα βαρύ...
"Δε ξέρω καν που σκατά σε πήγε.. και δε του έχω εμπιστοσύνη!" είπε εκείνος σαν να με μαλώνει.
"Άλεξ όλα καλά, είμαστε πολύ κοντά στο κέντρο και δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς, δεν είναι κανένα τέρας! Όταν τον γνωρίσεις θα καταλάβεις..." είπα με σιγουριά.
"Όχι όταν τον γνωρίσεις εσύ θα καταλάβεις Ευάκι, όχι εγώ ! "
"Δε σε καταλαβαίνω... τι εννοείς;" ρώτησα μπερδεμένη.
"Τέλος πάντων, τίποτα... Θα έρθεις στο πάρτι απόψε έτσι δεν είναι; Δε πιστεύω να το ξέχασες..." είπε και τότε μου ήρθε... Το πάρτι της σχολής.. Κάθε χρόνο μετά τη λήξη της καλοκαιρινής εξεταστικής γίνεται ένα πάρτι σε ένα από τα πιο γνωστά και πολυσύχναστα κλαμπ της πόλης.
"Όχι όχι.. φυσικά και δε το ξέχασα... θα είμαι εκεί στην ώρα μου.." τον διαβεβαίωσα.
"Να περάσω να σε πάρω από το σπίτι; "
"Θα σου στείλω μήνυμα αν χρειαστεί, τα λέμε μετά"
"Να προσέχεις.." είπε τελευταίος και έκλεισε τη γραμμή.
Έπειτα κοίταξα την οθόνη του κινητού μου, η ώρα είχε πάει 7:00μμ , δεν ήξερα πόση ώρα κοιμόμουν όμως το μόνο που ήξερα ήταν πως έπρεπε να πηγαίνω σπίτι μου, είχα υποσχεθεί στον Άλεξ πως θα πηγαίναμε σε αυτό το πάρτι μαζί και σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να αθετήσω την υπόσχεσή μου, ειδικά τώρα που δε φαίνεται να συμπαθεί καθόλου τον Άρη.
STAI LEGGENDO
RECKLESS
Storie d'amore"Εύα , σε παρακαλώ μη με φοβάσαι-" ειπε. Πώς ήταν δυνατον να το κάνω αυτό; Ήξερα πολύ καλά που είχα μπλέξει. Είχα πείσει μέχρι και τον ιδιο μου τον εαυτό οτι ίσως όλο αύτο να δούλευε , αλλά κάτι τέτοιο συμβαίνει μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασ...