~ Κεφάλαιο 12 ~

52 12 2
                                    


Το επόμενο πρωί - τι πρωί δηλαδή , είχε πάει μεσημέρι πια - με βρήκε στον καναπέ. Μετά από μεγάλη προσπάθεια καταφερα να κοιμηθώ τα ξημερώματα. Σκεφτόμουν... Όλα γύριζαν στο μυαλό μου και δε μπορούσα να τα βάλω σε μια σειρά , μέχρι που ένιωσα μια ζαλάδα και ύστερα αποκοιμηθηκα εκεί. Το προηγούμενο βράδυ ήταν επεισοδιακό θα μπορούσε κανείς να πει. Όλα όσα είχα μάθει για εκείνον.. Ποιο διάολο είναι το όνομα σου.. με τάραξαν τόσο πολύ. Αλλά ακόμα περισσότερο με τάραξε ο καυγάς μου με τον Άλεξ.
Όσο καιρό μένω εδώ , δεν έχω τσακωθεί μαζί του ούτε μια φορά και χθες του δώσαμε και κατάλαβε..

Δεν ήθελα να του μιλήσω με αυτόν τον τροπο και σίγουρα δε θέλω να τον χάσω από τη ζωή μου , είναι ένας πολύ σημαντικός άνθρωπος για μένα και δε θα το ρισκάρω αυτό. Θα περιμένω ώσπου τα πράγματα να ησυχάσουν κάπως κι έπειτα θα του μιλήσω. Είναι λογικός ο τρόπος που αντέδρασε , καθένας στη θέση του θα αντιδρούσε έτσι.. παρ'ολα αυτά χρειάζομαι την κατανόηση του..

Αποφασίζω όμως για την ώρα να μη τα σκεφτώ άλλο αυτά. Έχει αρχίσει να πονάει ξανά το κεφάλι μου και δεν το αντέχω. Η μέρα σήμερα είναι τελείως άδεια , ίσως είναι ώρα να χαλαρωσω στο σπιτάκι μου βλέποντας κάνα δυο ταινίες.

Παλιές καλές συνήθειες... Σκέφτηκα.

Αφού έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο , έφτιαξα μια ομελέτα και αποφάσισα να μιλήσω με τη Ζωή. Νιώθω σαν να την έχω παραμελήσει τελευταία και ξέρω πως δεν βρίσκεται και την καλύτερη φάση της ζωής της.

"Καλός την!" Την άκουσα να λέει με ενθουσιασμό από την άλλη γραμμή .

"Πώς είσαι;" Την ρώτησα αμέσως.

"Ξέρεις.. θα μπορούσα και καλύτερα" δήλωσε και πήρε μια βαθιά ανάσα.

"Δεν έχεις ξαναμιλήσει μαζί του;" Κατά βάθος ήθελα να μου πει κάθε λεπτομέρεια αλλά προσπάθησα να κρατηθώ.. Μετά το φιλί τους , με τον Άλεξ φυσικά, στο μπαράκι , ακολούθησε κι άλλο και μετα κι άλλο.. όμως από εκεί και πέρα έχω μεσάνυχτα , δεν έχω ιδέα τι έγινε μεταξύ τους.

"Όχι.. περίμενα ότι θα με έπαιρνε ένα τηλέφωνο η έστω ένα μήνυμα.." είπε και μπορούσα να καταλάβω πόσο στεναχωρημένη ήταν.

Να πω ότι δε τα έλεγα...

"Δε θέλω να σου πω αυτό το κλασικό 'στα 'λεγα εγω' αλλά η αλήθεια είναι ότι στα 'λεγα" είπα. Όμως δεν πήρα καμιά απάντηση έτσι συνέχισα.. "Τσακώθηκαμε χθες.."

RECKLESSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora