Giriş

25.2K 809 713
                                    

Medyada Fatih var.

Gösteri bitmek üzereydi. Havada bir takla atıp yerime geçtim. Bahtiyar kalçasını kıvırta kıvırta seyircilere el sallarken biz de poz vererek kapanışı yaptık.

Alkışlar öyle şiddetliydi ki merdivenlerin tırabzanları sallanıyordu. Seyircilere selamımızı verdikten sonra soyunma odasına gittik. Makyajımı çıkarmadan önce kendimi inceledim aynada.

Güzel bir oğlandım ben. Kumral saçlarımı çiğ sarıya boyatmıştım. Gözlerim açık renkliydi. Uzun boylu, manken gibi bir adamdım. Keşke bahtım da dış görünüşüm gibi güzel olsaydı.

Evden ayrıldığımda 18 yaşındaydım. O zamana kadar çok rahat bir gençlik geçirmiştim. Doğrusu, züppenin tekiydim. Tek bildiğim yiyip içip gezmekti, okulla alakam yoktu. Babam tüccardı ve iyi para kazanıyordu. Ben ise zekasızın tekiydim, bu yüzden ite kaka gönderdiği özel okulda adam olmamı bekliyordu babam. O yıllarda adam olmak dışında her şeyi yaptım.

Dansa ilgim olduğunu keşfettim mesela. Elbette babama söyleyemedim, erkek adam dans mı ederdi. Yine de aklımın bir köşesinde kalmıştı bu dans işini kariyere çevirmek.

Gey olduğumu keşfetmem ise daha da eskiye, ergenliğe girdiğim 14 yaşıma denk geliyor. O zamanlar neden diğer arkadaşlarım gibi kızlara bayılmadığımı anlayamamıştım. Zaten ben sözde muhafazakar bir ailenin çocuğuydum; babam uçkurunu tatmin etmek için her haltı yerken annem evde durmak ve bana göz kulak olmak zorundaydı.

Yıllar yılları kovaladı, birkaç karşılıksız aşkı atlattığım, bol bol serserilik yaptığım lise çağını atlattım. Üniversite sınavına girdikten sonra bizimkilere açıklayacaktım durumu. Durum derken, dans tutkumdan bahsetmiyorum. Eşcinsel olduğumu açıklayacaktım.

Açıkladığımda evden kovuldum. Beş parasızdım ve kazandığım okulu okuyabilmek için paraya ihtiyacım vardı. Bir yandan okurken bir yandan da çalışmak çok zordu. Zaman yetiştiremezdim. Ben de yapabileceğim en kısa yoldan para kazanmayı seçtim.

Evet, tahmin ettiğiniz şeyi yaptım. Götümü sattım.

Jigolo olmak, sizi yer altı dünyasının iletişim ağına atıveren bir şey. Bahtiyar ile tanışıp Bennie and the Jets adlı dans gösterisine katılmam uzun sürmedi. Bir yıldır bu gey bardan para kazanıyordum. Bu süre zarfında bana bulaşmayan manyak kalmamıştı.

Yakışıklı, sevimli bir gey olmanın büyük bir dezavantajı vardı, herkes pasif olacağımı sanıyordu.

Telefonuma gelen mesaja baktığımda gözlerimi devirdim. Yine asalağın biri beni kıt zekasıyla tavlamaya çalışıyordu.

Mckagan: Ben senden çok hoşlanıyorum be Fatih...

Bennie and the Jets || BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin