Atakan - Bölüm 17

1.8K 114 9
                                    

Sızmıştı. Kalbime ateşi düşüren o cümleyi söyledikten sonra öylece sızmıştı! Neden şaşırıyordum ki, sarhoştu ve böyle olacağı belliydi. Son zamanlarda tüm hareketlerimi sorguladığımı ve işin içinden çıkamadığımı fark ettim.

Burak arıyordu. Evet, telefonum fırlatmama rağmen kırılmamıştı. Yumuşak çimlerin üstüne düştüğü için olabilirdi. Yerden alıp açtım:

"Ne oldu?"

"Çok şey oldu," dedi sesi Tunç'un olduğunu düşündüğüm kahkahaya karışırken. "Sende durumlar nasıl?"

"Fatih sızdı," dedim bıkkınlıkla. "Ev adresini falan da bilmiyorum, arayabileceğim güvenilir bir arkadaşı var mı onu da bilmiyorum, ne yapacağımı şaşırdım."

"Sorun değil, Elis halleder. Neredeyseniz konum at, geliriz şimdi."

"Elis sizinle mi," diye sordum şaşkınlıkla. İkisinin aynı ortamda uzun süre kalabileceğini düşünmemiştim.

"Evet. Bir günlük ateşkese ikna ettim çünkü mükemmelim." Göz devirdim, bu çocuğun özgüveni bazen beni benden alıyordu.

"Ee, araları da mükemmel oldu mu bari?"

"Hayır ya, Elis keçi gibi! En azından şimdilik konuşup gülüşüyorlar," diye ekledi kendini savunurcasına. Güldüm, bu çocuk kendini her olayın ortasına atmaktan zevk alıyordu. Tipik aslan burcu işte, diye düşündüm telefonu kapatıp.

Yerde yatan Fatih'in yanına oturup beklemeye başladım. Güzel yüzünü inceledikçe kararım kesinleşiyordu, karşısına çıkacaktım. Karşısına çıkıp kendimi tanıtacaktım ve beni kabullenmesini ummaktansa aşkını kazanmaya çalışacaktım. Elim kolum bağlı beklemekten iyiydi.

Bennie and the Jets || BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin