Bölüm 15

6.2K 333 92
                                    

Gençler kusura bakmayın ben üniversite hazırlık muafiyetiyle uğraşayım derken burayı çok boşladım. Evren polisleri ne bile yb atmadım :/ Neyse tam dönüşüm 15 Eylül olur o zaman ikisine de yb atarım.

"Hayır yahu öyle değil," diye bağırdı heyecanla Atakan. "Seni seviyorum derken, sevdim seni anlamında. Hani yetenekli birisin ve çok kafa dengiymişsin. İyi ki cüret edip yanına gelmişim dün gece. Sanırım bir dost kazanmış oldum?" Hafifçe gülümsedim ve elini sıktım:

"Evet, bir dost kazanmış oldun." Tatlı tatlı güldü ve o da gevşek tuttuğu elini sıktı.

Onu yolcu etmeden önce, merakla sordum:

"Şu Mckagan'ın kim olabileceği hakkında bir fikrin var mı?" Birkaç saniye düşünür gibi yaptıktan sonra cevap verdi:

"Bunun düşüncesi bile sinirimi bozuyor ama gruptan birileri olmak zorunda. Çünkü içki masasındaki yavşak hallerime bir tek onlar tanık oluyor. Ayrıca hiçbiri de Tunç'un kuzenim olduğunun farkında değil."

"Niye söylemedin ki," diye söylendim yüzümü buruşturarak.

"Sormadılar, konusu da açılmadı. Tunç'u tanıtırken kuzenim olduğunu belirtmeye de gerek duymamıştım. Anlayacağın birileri kafasında bayağı garip senaryolar yazmış." Başımı sallayıp onayladım, sonra da kısaca sarılıp vedalaştık.

"Hep aynı mekânda mı çalıyorsunuz? Sen ve grubun yani."

"Evet. Hafta sonları çıkıyoruz. Vaktin olursa beklerim."

Kapıyı kapatıp içeri geçtim. Bugün pazartesiydi ve akşam gösteri yoktu. Bugün okulda da dersim olmadığı için tüm gün evde rahat rahat dinlenebilecektim. Bazen pazartesi günü içine randevu koyardım ama açıkçası ufak bir tatile ihtiyacım vardı.

Televizyonu açıp birkaç kanalı gezdim. Aptal sabah haberleri veya magazinden başka hiçbir şey yoktu. Birkaç saatimi bu şekilde öldürdükten sonra sıkıntıyla iç çekip televizyonu kapattım ve yeni başlayacağım kitabı elime aldım.

Kitap okumadan önce dikkatimi dağıtabilecek her unsuru başımdan atma gibi bir huyum vardı. Bu yüzden son bir kez telefonumu elime aldım ve sosyal medya hesaplarımı kontrol ettim.

Bingo! Mckagan'dan mesaj gelmişti.

Mckagan: Fatih, ben çok özür dilerim.

Mckagan: İnan ki açıklayabilirim

Mckagan: Telefonum başka birinin eline geçmiş, o mesajları yazan ben değildim.

Bennie and the Jets || BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin