Atakan - Bölüm 11

2.4K 153 15
                                    

Incel: Kendi meziyetleriyle sevgili bulamayacak kadar çirkin/fakir/yeteneksiz/yetersiz erkeklerden oluşan bir grup internet trollü.

Bu arada yarın Evren Polisleri'ne yeni bölüm atacağım. Bitmesine birkaç bölüm kaldı. Başlamak isteyenler de profilimden bulup göz atabilir.

Telefona şaşkınlıkla bakakalmıştım. Direkt siktir etmişti ve ben buna sinir olmuştum! Neyin cesaretiydi bu? Müşterisi olmayan herkese tekmeyi basıyor muydu yani? Kızgınlıkla bir şeyler yazdım:

AtakanAtkn: Parayla mı konuşuluyor seninle yani? 😡

Jetfatih: Kızgın emojini sikeyim, öpücükle mi konuşulacaktı?

AtakanAtkn: Sen arkadaşlık nedir bilmez misin?

Jetfatih: Kalsın. Mesajlaşmayı iletişim sanan ergenlerle arkadaşlık kurmuyorum.

AtakanAtkn: Aman, seni duyan da anonimden yazıyorum falan sanacak :P

AtakanAtkn: Kim olduğum belli, gerçek hayattan ne farkı var?

Jetfatih: Bunu bana soracağına internetten aratsana.

Jetfatih: Meşgul biriyim ben.

AtakanAtkn: Pardon neyle meşgulsün acaba?

Jetfatih: Sana ne?

AtakanAtkn: Senin gibi egoist mallardan nefret ediyorum ya

AtakanAtkn: Önüne gelene hakaret edebilirsin çünkü çok yakışıklısın, herkes peşinde falan filan 😛

AtakanAtkn: Pislik!

Jetfatih: Psikopat mısın incel misin?

Jetfatih: Ben arkadaşlıkla değil parayla ilgileniyorum.

Jetfatih: Belli ki reddedilmeye alışmamış, şımarık veledin tekisin.

AtakanAtkn: Tanımadan etmeden yorum yapma

Jetfatih: Uff, bir kes ya

Jetfatih: Para da istemiyorum tamam rahat bırak

AtakanAtkn: Neden bu kadar bencilsin?

AtakanAtkn: Senden hoşlanmıştım ve biraz iletişim kurmak istedim, nedir yani?

AtakanAtkn: İnsanların kalbini kırmak bu kadar mı basit?

Jetfatih: Ya sen ne saçmalıyorsun?

Jetfatih: Seni tanımıyorum bile, neremden hoşlandın?

Verecek bir cevabım yoktu. Zaten bu saatten sonra herhangi bir şekilde arkadaş olabileceğimizi de sanmıyordum. Ellerim sinirden titremeye başlamıştı. Telefonu yatağa fırlattım ve odamda volta atmaya başladım.

Neden bu kadar sinir olduğumdan emin değildim. Beni reddetti diye miydi? Reddedilmekten de terk edilmekten de nefret ediyordum. Belki de Taylan denen gerizekalıyla bile fotoğrafı olduğu ama benimle konuşmaya dahi tenezzül etmediği içindi.

Taylan, Onur'un ağabeyiydi. Tanıdığım en iğrenç insanlardan biriydi, Onur'dan bile bu kadar nefret etmiyordum. Adam sapığın tekiydi ve sınırı yoktu, kardeşinin sevgilisini taciz edebilecek kadar aptaldı.

"Niye nazlanıyorsun ya? Onur'la çok benziyoruz. Ona azıyorsan bana da azman lazım," deyip bir yerlerime el attığı günü unutamıyordum. Fatih denen aptalın bu çocukla olan fotoğrafı bana batıyordu! Demek ki en azından bir arkadaşlıkları vardı. Belki de Taylan sapığı onun düzenli müşterisiydi.

Kendimi hunharca yatağa atıp o gerizekalı jigoloyu düşünmemeye karar verdim. İç sesim kesin uyarsın bu karara, diyerek dalga geçiyordu benimle.

Bennie and the Jets || BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin