"Laaaaaaaaaaannett olsun hepsine lanett!" diye bağırdı yeşil gözlü çocuk. "Bütün biseksüeller hanımcı orospu çocuğudur ulennn!"
Moralim bozuk bir şekilde etrafa baktım. Neyse ki herkes kendi alemindeydi ve kimse bağırdığını fark etmiyordu.
Mekan çok gürültülü sayılmazdı, en azından beynim zonklamıyordu. Atakan'ın gözünün önündeki birkaç rastayı elimle tutup kulağının arkasına ittim. Taktığı toka gevşediği için saçları berbat görünüyordu.
"Ya bak her boku anlarım tamam mı? Yahu benim gibi birini niye aldatırsın ki? Neden yani? Hem de bir kızla!" derken içkiyi ağzına götürdü. Kafaya dikeceğini bildiğimden elinden bardağı alıverdim. Sonra da dönüp barmeni azarladım:
"Şuna içki verip durma lan!"
Bir yandan da Atakan serzenişlerine devam ediyordu. Telefonundan kızın fotoğrafını gösterip:
"Bakar mısın şu çirkine? Bunun için mi aldatıyor yani beni? Bak şuna ya tam bir çilli tavuk amına koyayım! Tamam ben de çilliyim ama bu ne Allah aşkına kızın her yeri çil çil öğğk," diye söyenip kafamı ütülemeye devam ediyordu. Sonra da biraz bağırıp tekrar aynı şeyleri söyleyerek kısır döngüye devam ediyordu.
Gözlerimi devirip la havle çektim. Gösterdiği kız çirkin bile değildi! Ayrıca arkasından ağlayıp sızlandığı oğlan da çirkinin önde gideniydi.
"Çil fetişidir canım benim çok takma bunları," diyerek saçını okşadım. Rastaları okşamak gerçekten çok rahatsız ediciydi. Ellerim kaşınıyordu ama çaktırmadan okşamaya devam ettim çünkü aniden elimi çeksem kabalık olurdu.
"Bu nasıl teselli etme biçimi ya," diye çıkıştı bana. Omuz silkip:
"Ben ENTP'yim ondandır," dedim. Birden heyecanla bana dönüp çığlık atarcasına konuşmaya başladı:
"Ayy, sen de mi Myers - Briggs biliyorsun? Seni daha da çok sevdim Fatih!"
İç çekip başımı ellerimin arasına aldım. Sonra da ani bir sinirle önündeki viski bardağını aldım ve burnunu tıkayıp zorla içirdim.
"Sızsan da şu rezillikten kurtulsam artık!"
"Hı hı tamam anne," diyip sakin sakin başını tezgaha dayadı. Ben de rahat bir nefes alıp telefonumla ilgilenmeye başladım.
Mckagan: Iyy, beni o uyuz çocukla aldattığına inanamıyorum Fatih!
Jetfatih: Biz seninle ne ara çıkmaya başladık lan bıcırık?
Mckagan: Oha bana yavşadın 😍
Jetfatih: Rüyanda görürsün hahahahahahahahahahahaha
Mckagan: Bir sn konuyu dağıtma amk nasıl o tipsiz çocuğu bana tercih edersin ya?
Jetfatih: Birincisi yüzeyselsin
Jetfatih: İkincisi çocuk çok taş siktir 😒
Mckagan: Beni görsen utanırsın bu dediğine 😏
Jetfatih: Foto at o zaman
Mckagan: Oldu canım, erkenden kendimi ifşa etmeye niyetim yok
Jetfatih: O zaman boş yapma, şu an uğraşmam gereken sarhoş bir güzellik var ;)
Mckagan: Aaaaaaaağğğğğğğğğhhhhhh!!1!1!1!11!!!1!1!1!1!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bennie and the Jets || BxB
Kısa HikayeAçıkladığımda evden kovuldum. Beş parasızdım ve kazandığım okulu okuyabilmek için paraya ihtiyacım vardı. Bir yandan okurken bir yandan da çalışmak zordu. Ben de yapabileceğim en kısa yoldan para kazanmayı seçtim. Evet, tahmin ettiğiniz şeyi yaptım.