Epilog

3.7K 148 70
                                    

Medya: Elton John - Bennie and the Jets

(Fatih)

İçim kıpır kıpırdı. Beyaz damatlığının içindeki Atakan'a, yani birazdan eşim olacak adama baktım. Daha sonra da dönüp önümüzdeki yemyeşil bahçeye ve mutluluğumuzu paylaşan dostlarımıza baktım uzun uzun. Hâlâ inanmakta güçlük çekiyordum, nasıl bu kadar şanslı olabilmiştim ki ben? Atakan'ın şansı mıydı yoksa?

Son birkaç yılda hayat bana çok iyi davranmıştı, gerçekten çok iyi. Konservatuardan mezun olduktan sonra da Bennie and the Jets'le dans etmeye devam etmiştim, bir yandan da gece kulübünden daha oturaklı sahnelere çıkıp bale yapmaya başlamıştım mezun olduğum için.

Konservatuara başladığımda kimsenin bende çok büyük bir potansiyel görmediğinin farkındaydım çünkü çok esnek olmama rağmen diğerleri gibi minicikken başlamamıştım ve fazla uzundum. Yine de baştaki ön yargılar yüzünden pes etmemiş olmaktan gurur duyuyordum çünkü beni şu anki mutlu mesut halime getiren şeydi bu kararlılık.

Elbette çok popüler bir balet değildim ama ufak da olsa özgeçmişe yazabileceğim bir şeyler ortaya koymuştum, bu da beni Hollanda vatandaşlığına kabul ederken çok zorlanmamamı sağlamıştı. Atakan ise zaten çok iyi bir üniversitenin bilgisayar mühendisliğinden mezundu, biraz bocaladıktan sonra Hollanda'da çalışma izni, ardından da vatandaşlık alması benimkinden çok daha kolay olmuştu.

Üç yıldır burada yaşıyorduk, yakınlarımızı özlesek de böylesi bizi çok daha mutlu ediyordu. Türkiye'nin muasır medeniyetler seviyesine gelmesini bekleyemeyecektik, zaten ülkenin ekonomi, temel insan hakları, adalet gibi eşcinsel evliliğinin yasallaşmasından çok daha önemli sorunları vardı hâlâ. Burada ise biraz yalnızdık ama mutluyduk ve az da olsa samimi arkadaşlarımız vardı.

Şu an ise sonunda düğünümüzü yapıyorduk, önemsediğimiz herkes buradaydı ve tüm zorluklara rağmen insanca yaşayabilmeyi başardığımızı tescilleyecektik bu evlilikle.

Ben siyah damatlık giymiştim, Atakan'ınki ise beyazdı. Aslında bu mutlu günde ben de beyaz isterdim ama bu siyah damatlık inkar edemeyeceğim kadar çok yakışmıştı. Atakan birkaç yıl önce saçlarını kestirmişti, şu an omuz hizasındaki düz, siyah saçları kırık beyaz damatlığın üstünde çok güzel görünüyordu. Atakan da ben de elimize birer gelin buketi almıştık çünkü buket atmayı ikimiz de çok istiyorduk.

Papaz kıyafeti içindeki nikah memuru yeminimizi ettirdikten sonra öpüştük. Aslında Türkler gibi alından öpmek istemiştik başta ama sonra kimin kimi öpeceğine karar verememiştik. Evet, düğünümüzü bu kadar ince ayrıntısına kadar planlamıştık işte, her şey kusursuz olsun istemiştik.

İstemeye istemeye ayrılıp birbirimize gülümsedik. O da en az benim kadar mutluydu, gözleri pırıl pırıldı ve yüzü ay gibi parlıyordu; bugün her zamankinden de yakışıklıydı!

İnsanlar buket atma için önümüze dizilirken herkese heyecanla baktım. Kimi buketi tutmak ister gibiydi, kimiyse isteksiz görünüyordu ama eminim içten içe kendilerine denk gelmesini diliyorlardı. Arkamızı döndük. Orada bulunan herkesin bizim gibi mutlu sona ulaşmasını diledim.

                     -SON-

Vay be, şaka maka BATJ bitti. Buna alışmam uzun sürecek sanırım, ilk defa yazdığım bir hikayeyi bitiriyorum bu platformda. Doğrusu, en çok zevk alarak yazdığım buydu. Hem kendimi çok fazla yormadan, kısa kısa bölümler attığım için hem de okunduğunu, emeklerin boşa gitmediğini bildiğim için. Desteklerinizin yeri bende ayrı, hepinize çok teşekkür ederim. Darısı diğer kitaplarımın başına.

Önerilerinize açığım. Kitap bitti diye bir köşede duracak değil, açıkçası birkaç yıl sonra geri dönüp daha ayrıntılı ve birkaç yeri değiştirilmiş bir versiyonunu yazma niyetim var ama gerçekleşmesi uzak bir ihtimal (çünkü Evren Polisleri'ni bitireceğim, sonra Hayatımın Aşkı'na yeni bölümler yazacağım ve elimde erotik bir kurgu da var, ancak bunları bitirdikten sonra başka şeylere yelken açabilirim). Kısacası buraya kitapla ilgili beğendiğiniz ve beğenmediğiniz kısımları yazın <3

BXB olan tek çalışmam bu, merak ederseniz diğer hikayelerime de bakabilirsiniz fakat BXB olmadığını şimdiden belirtiyorum ki hayal kırıklığına uğramayın.

Edit: artık tek değil, bir bxb daha yazdım koşun 😂🥰😘

Tunç, Burak ve Elis Evren Polisleri adlı hikayemin karakterleri. Onları buraya dahil ettim çünkü renk katacaklarını düşündüm, aynı şekilde Atakan'la Fatih'i de yeri geldiği zaman Evren Polisleri'ne katacağım. İkisini de okuyanlar için açıklama ihtiyacı hissettim.

Kendinize iyi bakın <3

Bennie and the Jets || BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin