"Jeg savner ham så mye"

2.5K 38 13
                                    

E: "G-ud v-ilk-en br-ra idé d-et här vaa-aar!" Sa jag när jag rörde mig upp och mer i Marcus knä. Han nickar och greppar mina lår. Han smäller huvudet i kudden och jag kan känna hur jag tippar lite bakåt när han svankar sin rygg då han inte vet vart han ska ta vägen riktigt. Min kropp fylls av energi och han flyttar händerna till mina höfter och får mig att köra snabbare. Jag lägger mig över honom, och lämnar våta kyssar över hans kropp, denna gång inte några märken då han redan hade så pass många. Lätta rivmärken var nu också längs hans axlar och min tunga var tryggt i hans mun, fortfarande sittandes med honom "i mig". Hans varma andedräkt puffade mig i nacken. Han möter min blick och vi byter position. Jag drar mina händer över hans varma kropp och pressar honom neråt mot mig. Jag biter lätt i hans mjuka skinn och han skrattar lätt. Hans fina ansikte fyller mitt synfält och jag kysser honom ännu en gång. Ska jag vara ärlig var detta nästan det längsta ligget vi haft än så länge. Visst det är väl bara typ en gång förut, men då var det verkligen bara sex. Nu ville jag liksom vara nära honom också.

M: "Jeg vet fanen ikke hvordan du lykkes, men jeg blir så jævla horny" sa han och en värme spreds i min kropp. Han rörde sig fort fram och tillbaka och jag kunde redan känna hur svårt det skulle bli att gå normalt imorgon.

E: "Hur gick det med dig och Martinus by the way?" Sa jag och han suckade lätt och kollade menande på mig.

M: "Snille snakke ikke om broren min nær vi holder på" sa han och jag skrattade lätt. Sängen gnisslade lätt när han rörde sig fram och tillbaka och snart gick han neråt, lämnandes kyssar och sugmärken lite varstans över min kropp. Snart känner jag hans varma fuktiga tunga mot mitt underliv och hela jag går i spinn. Hans varma andetag skickar gåshud över hela mig kropp och det kräver inte mycket förrän jag kommer typ i hans mun. Marcus drar fort av kondomen och lägger sig nära mig, leendet på hans läppar visar hur nöjd han är med sin handling och jag slingrar mina armar runt hans varma kropp. Min hand drog löst över hans fortsatt hårda * och han rös till. Han hade fortfarande inte kommit ännu och jag sträckte mig efter handkrämen. Ett flin riktade jag mot honom och han pressar sig mot mig. Hans varma händer låg på min midja och han drog dem sakta upp och ner.

M: "Du er så pen jentami" sa han och jag gav honom en kyss. Han var det bästa som fanns i hela världen. Jag drog min handrygg längs hans kind och något i mig kändes skumt. Jag hällde en klick handkräm i min hand och lät den täcka min hand. Jag placerade sedan min hand runt hans * och han la täcket över oss då den kalla handkrämen fått honom att frysa. Snabbt rörde jag handen upp och ner innan jag smidigt greppade kondomen och lät honom komma i den.

Måste bara inflika att detta kapitlet är lite weird men aja

Jag slog upp mina ögon och möttes av ett starkt ljus. Jag hade somnat och nu var solen högt uppe på himlen.

E: "Godmorgon" sa jag tyst för mig själv och la handen över pannan. Huvudet dunkade och klockan på bordet visade  04:37. Marcus gav ifrån sig små snarkningar och jag reste mig upp med ett kvidande ljud. Det gjorde ont mellan benen och jag tog trött upp mitt linne och ett par trosor. Trycket på min blåsa ökade och jag gick med tunga steg mot toaletten. Kvidande drog jag handen över min mage, jag skulle snart få min mens och värken i magen och i huvudet var tydligen lite tidig. Jag drog i handtaget och till min förvåning var dörren låst. Någon annan idiot var också uppe så tidigt som jag. Snart öppnades dörren och jag mötte de  där bruna ögonen igen. Men till min förvåning fick han inget flin på läpparna när han såg mig i ett tajt linne utan bh i husets kyla, eller att jag bara hade trosor på mig. Hans höjde knappt sina mungipor när han såg mig. Han bara sänkte sin blick och pressade sig förbi mig. Hans ögon var rödsprängda och han hade ringar under ögonen som om han gråtit hela natten. Jag kollade oförstående på honom när han gick mot sitt rum, och trots att jag bara kunde se hans ryggtavla såg jag att något var fel. Jag skulle just gå efter honom när det kändes som en kniv stacks in i min mage och jag sätter mig på knä på golvet med handen mot väggen. Martinus vänder sig då om.

T: "Hva gjør du?" Sa han med skrovlig morgonröst och jag biter ihop för att inte skrika rakt ut. Ändå lämnade jag ifrån mig ett litet pip av smärta. Jag hörde då steg som närmade sig och ett par starka armar tar tag runt min midja och min arm. Han hjälper mig upp och sätter mig i soffan som var strax utanför toaletten här uppe. Han la handen på mitt lår och kollade oroligt på mig. Han hade verkligen aldrig varit med om att en tjej fick mensvärk. Smärtan lättade äntligen och jag andades lättat ut. Han gick in till toaletten och kom snart ut med ett glas vatten som han ställde bredvid mig.

T: "Hva skjedde?" Sa han och jag kollade upp på honom. Han oroade sig faktiskt för mig?

E: "Eh inget.. Tjejproblem bara" sa jag och han nickade då lite lätt, trots att jag såg på honom att han inte alls fattade vad jag menade.

E: "Men du..." han kollade bort, han förstod att jag skulle fråga om hans ögon. Jag kupade min hand och la den över hans kind . Hans huvud vändes återigen mot mig och jag placerade en lätt kyss på hans svullna läppar innan jag slingrade mina armar runt hans hals och pressade honom nära mig. Jag vet hur det var att sakna någon och det är ännu värre när man vet att personen kan komma hem men bara gör det inte. Förvånat kände jag något blött som rann ner över min axel. Jag hade aldrig sett honom såhär och det sved i hjärtat. Kanske var den här "badboystilen" bara en barriär för att han inte skulle visa hur krossad han faktiskt är?

T: "Jeg savner ham så mye" sa han och hårdnade greppet om min midja han nu hade. Jag nickade i en jag-förstår-hur-du-känner-dig samtidigt som jag stök hans mjuka hår. Han skakade lätt och ett snörvel lämnade honom. Sakta släppte han och drog händerna under ögonen.

T: "Jeg vil ta deg ut på middag snart hvis det er bra med deg?" Sa han. Jag log lätt och nickade åt honom.

E: "It's a date" sa jag och drog min hand över hans axel innan jag gick in på toaletten då jag fortfarande var i behov av att kissa. Jag gick sedan tillbaka till den snarkande killen och la mig vid sidan av honom. Hans värme spred sig i min kalla kropp. Mina armar slingrades runt honom och jag pressade mig närmre. Jag la huvudet på hans bröstkorg och lyssnade på hans små snarkningar tills jag somnade om. Det var tisdag och vi hade studiedag så vi sov i säkert 7 timmar till.

M: "Elliiiiiie" jag vaknade av att Marcus slickade mig på näsan och jag drog mig överraskat ner i kudden. Han skrattade lätt och jag kollade kvidande upp på honom.

E: "Men döööööö" sa jag irriterat och vände mig ner i madrassen med kudden över huvudet.

M: "Din periode starter snart, ikke sant?" Jag kände hans blick som brände mig i ryggen och jag nickade sakta. Trots att han inte kunde se mig strök han mig över armen.

M: "Sorry" sa han tyst och jag tittade oförståendes upp på honom. Han hade ju inte gjort något.

M: "Du vet ... for i går kveld. Jeg antar at det ikke kunne ha gjort ting bedre" jag rodnade lätt när mina tankar om gårdagen bubblade fram och jag gav Marcus en lång varm kram. Hans varma och lite överraskade kropp pressades närmre min och han slingrade sina starka armar om min midja.

E: "Du har inte gjort NÅGOT fel Marcus, lova mig att inte känna så" sa jag mjukt och han strök mig över min numera stela rygg. Av någon random anledning övergick kramen till enkla kyssar och inom några sekunder hade hans tunga letat sig in i min mun och jag la mig bakåt i sängen med Marcus över mig, min hand höll ett stadigt grepp om hans nacke medan hans användes som stöd så att han inte skulle ligga på mig men även den andra handen var placerad i min nacke (För er som inte riktigt fattar liggen han inte med benen över henne utan vid sidan av henne och hans ena armbåge var som stöd och den andra på hennes nacke). Mer blev det faktiskt inte. Vi ville inte mer just nu. Eller i alla fall när jag talar för mig själv.

Friends with benefits {m.g}Where stories live. Discover now