"Gratulerer med dagen jentami"

1.4K 38 11
                                    

Jag satte mig trött ner i soffan samtidigt som jag tog en tugga på min snickers. Marcus satt redan bredvid och jag lutade mig ner i hans knä. Han satte på tvn och la sin enorma hand på min rygg. Försiktigt pussade jag honom på bröstkorgen så att ett litet leende tog plats på hans läppar innan han pressade dem mot mina i en halv sekund. Vi hade redan bestämt film på vägen hem och han hade fort hittat den. Det välkända introt började genast spela och oförberedd som jag var hoppade jag till och fick Marcus att kvidandes vrida sig då mitt huvud dunkat honom mellan benen. Jag såg förvånat upp på honom och bad om ursäkt säkert tusen gånger innan fnisset bubblade upp. Han såg lidande ner på mig och suckade sedan.

M: "Du er ju håpløs" sa han och buffade löst på mig. Jag log retsamt och snurrade runt lite så att mitt ansikte var någon centimeter ifrån den och han spände sig hastigt. Jag slickade på hans tajta jeans och han kollade irriterat på mig innan han suckade. Jag la varsamt fingrarna vid hans blixtlås och genast förändrades hans blick. Bedjande såg han på mig och jag flinade stort. Just då öppnas dörren och jag kastar mig över honom så att mina ben täckte hans bula. Martinus traskade in genom rummet utan att säga ett ord och snart var han utom synhåll där han försvunnit upp mot sitt rum. Jag vände blicken mot Marcus igen och jag fnissade till, likaså han.

Stunden vi just haft var borta och vi bestämde oss för att faktiskt fokusera på filmen som just blivit klar med introtexten. Jag gosade mig ännu en gång ner i Marcus famn och han kramade om mig.

Inte långt efter kommer den första skräckscenen och jag ryckte till. Marcus armar låg fortfarande tryggt runt min smått svala kropp och jag lutade huvudet uppåt lite så att jag såg hans hals och haka underifrån. Försiktigt puffade jag några andetag mot hans nacke och han vände kvickt ner sin blick och såg på mig. Han var otroligt kittlig på halsen och jag var förvånad att han inte typ garvat sönder när vi var intima med varandra. Marcus petade mig löst i sidan och jag drog min kropp undan en bit. När det inte var något mer med saken återgick vi till att se på filmen men fick en liten surprise då vad som just pågick var en sexscen. Tjejen satt uppepå killen såsom jag och Marcus gjort så många gånger förut och tanken får mina kinder att genast hetta till och förändras till en mörkare nyans.

Inte långt därefter känner jag något hårt som pressar mot mitt innerlår och det dröjer inte lång eftertanke förrän jag inser vad det är. Scenen var fortfarande inte slut än och som det verkade hade den väl fått Marcus på lite andra tankar än innan. Så diskret han kunde ändrade han position som dock resulterade i att den istället ströks mot mitt underliv. Jag bet tag i min läpp för att inte låta och såg fort ner på mina fingrar som nervöst pillade på filten. Jag kunde känna Marcus stora flin bränna i nacken på mig och hans hand som så länge legat på min rygg letade sig neråt mot lägre regioner. Han placerade den till slut över min rumpa och bara genom ett litet kläm fick han mig att flämta till innan ett skratt lämnade hans läppar. Låtsas till arg satte jag mig till rätta och putade med läppen. Han närmade sig mig och omslöt fort sin mun över min utstickande läpp. Den söta smaken av hallon fyllde min mun efter Marcus tuggummi samtidigt som jag löst drog i hans tröja. Jag kände hans flin växa sig större i takt med bulan och jag tog ett stadigt grepp om hans höft för att kunna pressa mig närmre honom.

Ett stön lämnade ännu en gång hans läppar mellan kyssarna och jag släppte ifrån. Fort hade jag dragit av min tröja tillsammans med hans och i en ända rörelse hade jag lagt filten över oss som skydd ifall någon oturligt nog skulle klampa in. Marcus blick fastnade genast på de blottade brösten då jag inte haft en bh på mig längre än 10 sekunder efter att jag klivit in genom dörren. Han bet sig hårt i läppen och jag la mig mot honom, görandes att dem pressades mot hans bröstkorg och mage. Jag lämnade sakta lila märken över hans hals och nyckelben och hans händer klämde då och då till på min rumpa som de låg kvar vid.

Friends with benefits {m.g}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora