"Draco!" diye bağırdı Narcissa Malfoy içeriden. Draco, ofladı ve kulaklıklarını kulağından çıkarıp masasının üzerine bıraktı.
"Efendim anne?" diye bağırdı aynı şekilde.
"Yan eve yeni birileri taşındı." dedi annesi ve tekrar bir sessizlik oluştu. "Ben onlara gidiyorum!"
"Tamam, anne!" diye bağırdı Draco.
"Sende gel!"
"Birazdan!"
"Tamam!"
Ardından ise Draco, annesinin evden çıkma sesini duymuştu bile.
-
"Hermione, neredesin?" dedi Bayan Granger. Elinde ki koliyi salonun ortasına bırakmış, kitap okumaya aşık kızını büyük evde arıyordu.
"Hermione!" diye cırladı en sonunda.
Hermione, elinde ki ktabından kafasını kaldırdı ve yavaşça kitabı kapadı. Kitabı yatağının üzerine, kolilerin arasına bıraktıktan sonra sıkıntılı bir nefes aldı ve annesinin sesine doğru yürüdü.
"Burdayım."
Annesi, koridora çıktı ve kızına baktı.
"Çok şükür! Al şunları." dedi annesi ve eline bir koli tutuşturdu. "Kitapların. Kütüphanene yerleştirirsin."
"Kitap bitsin önce anne."
"Nerede okuyorsun o kitabı?"
"Yerde, anne. Odamda."
"Çık bahçede oku, daha iyi değil mi senin için." dedi ve kaşlarını kaldırdı Bayan Granger. "Açık hava da okuma yapmayı sevdiğini sanıyordum."
Hermione'nin aklına neden daha önce bu gelmemişti ki? Hermione gülümsedi ve hızla annesinin yanağına bir öpücük kondurdu.
"Sen dahisin!"
Ardından ise Hermione kitabını aldığı gibi kendini bahçeye attı. Çimlerin üzerine uzandıktan sonra kitabı önüne açtı ve okumaya başladı.
-
Draco Malfoy, camdan bakmak için yavaşça kalktı ve cama yürüdü. Yerde çimlerde uzanmış olan o kızı görünce kaşları hızla havaya kalktı. Yan eve taşınan ailenin kızı mıydı acaba o kız?
Draco'nun suratında küçük bir gülümseme belirdi ve midesinde hissettiği o saçma şeye kaşlarını çattı hemen. Ardındna ise daha fazla vakit kaybetmeden, merdivenleri uçarcasına indi ve derin bir nefes alıp yan bahçeye girdi.
Kız hala kitabını okuyordu. Draco, boğazını temizledi. Kız yavaşça kafasını kaldırdı ve sarışın çocukla göz göze geldi.
Hermione gülümseyip yerden kalktıktan sonra Draco'nun yanına gitti.
"Merhaba." dedi Draco.
"Selam."
"Yeni taşındınız herhalde?"
"Ah, evet. Hermione Granger." dedi ve elini uzattı Hermione.
"Draco Malfoy." dedi ve uzattığı elini sıktı. İkisi de birbirine tekrar gülümsedi.
"İkinci sınıfa mı gidiyorsun?"
"Ah, hayır. Birinci sınfıa başlayacağım." dediğinde sarışın çocuk kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
from the past // dramione
FanfictionDraco Malfoy, yıllar önce kaybetmiş olduğu en yakın 'arkadaşını' tekrar karşısında gördüğünde hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını tahmin edebiliyordu.