15. Bölüm

883 84 1
                                    

  Chris ile birlikte 3 aylık terapi sözleşmemi iptal ettirmek için kliniğe gelmiştik. Binanın önünde arabanın içindeydik. Vücudumu saran emniyet kemerimi çıkardıktan sonra tam kapıyı açmıştım ki Chris de kapısını benimle aynı zamanda açmıştı. Bunu yapmasıyla birlikte durduğum yerden ona baktım.

"Sorun değil. Kendim halledebilirim Chris."

"Seninle gelmemi istemiyor musun?"

"Dediğim gibi kendim halledebilirim."

"Pekala...seni zorlamayacağım." Diyerek açtığı kapıyı geri kapattı ve eliyle gitmem için işaret yaptı. Kafamı sallayarak arabadan indiğimde elimdeki telefonumu arka cebime koymuştum. Ağır adımlarla otomatik kapıdan içeriye girdim.

Danışman masasında beni yine o günkü kadın karşılamıştı.

"Hoşgeldiniz Bayan Grey. Doktor Winston şu anda başka bir hasta ile ilgileniyor ama birazdan size döner..."

"Sorun değil!" Diyerek kadının lafını kesmiştim.
"Buraya başka bir seans için gelmedim. Aslında buraya 3 aylık sözleşmeyi iptal etmek için geldim."

"Bir sorun mu var efendim. Bildiğim kadarıyla bizimle daha bir seans geçirdiniz. Bilmeden bir kusur mu işledik?"

"Hayır...hayır yalnızca buna ihtiyacım olduğu konusunda yanılgıya düştüm. Hepsi bu! Sözleşmeyi iptal etmek istiyorum."

"Pekala. Öyleyse siz şöyle geçin. Ben gerekli dosyaları inceleyeyim." Dedi ve kenardaki gri koltukları göstererek yanımdan ayrıldı.

Hızlı adımlarla koltuklara vardığımda kendimi oraya bırakıvermiştim. Klinik geçen güne göre daha tenhaydı. Neredeyse kimse yoktu. Duvarlardaki tablolara bakınmaya başlamıştım. Daha önce hiç görmediğim türden tablolar vardı. Hepsi de fazlasıyla değişik eserlerdi.

Hala duvardaki tabloları incelerken tam karşı tarafımdan bir adamın bana bakarak geçmesiyle gözlerimi ona çevirmiştim. Bu o adamdı. Geçen gün gördüğüm takım elbiseli adam. Yüzü iki gün önceye göre daha solgun duruyordu. Hâlâ gözleri benim üzerimdeydi. Benim üzerimdeydi ama gözleri istemsizce kayıyordu. Kaşlarımı çatarak ayağa kalktığımda adam birkaç adım geriye gitmişti. O sırada merdivenlerden inen Doktor Walker'ı görmemle gözlerimi adamdan çekmiştim.

"Bayan Grey duyduklarım doğru mu? Sözleşmeni iptal etmek istiyormuşsun."

"Evet istiyorum!"

"Rica etsem biraz konuşabilir miyiz? Ofisimde..." dediğinde gözlerim yine arkada bana bakan adama taklımıştı. Ona o kadar odaklanmıştım ki o anda Doktor Walker'ın konuşma isteğini kabul ettiğimi bile fark etmemiştim.

"Pekala öyleyse hadi.." dedi ve eliyle önden geçmemi işaret etti. Kafamı sallayıp kendime geldiğimde merdivenlere doğru yönelmiştik.

Odaya girdiğimizde koltuklara doğru oturmuştum.

"Pekala...bir sorun mu var? Yani ilk defa sözleşmesini bu kadar çabuk iptal ettirmek isteyen biriyle karşılaşıyorum ki seninle daha bir seansımız bile olmadı. Demek istediğim tam başlayacaktım ki..."

"Bence bu kadarı yeterli. Sizden sözleşmemi hemen iptal ettirmenizi istiyorum!" Diyerek ayağa kalktığımda adam neye uğradığını şaşırmıştı. Çünkü az önce bağırırken çok farklı bir ses tonuyla karşılaşmıştı. O sırada gözüm arkadaki raflara takıldığında çok önemli bir şey fark etmiştim. Raflarda bizim elimizdeki kitabın aynısı duruyordu. Kırmızı kitabın aynısı...

Bir şey belli etmemeye çalışarak gözlerimi oradan kaçırdığımda tekrar Doktor Walker'a bakmıştım.

"Dinleyin. Aşağıda eşim bekliyor. Beni merak etmiş olmalı. Hemen işimi halledin ki gidebileyim!" Dediğimde pes etmişcesine kafasını salladı ve izin isteyerek bilgisayardan bir şeyler yapmaya başladı. Fırsattan istifade emin olmak için gözlerimi kitaba sabitlemiştim. Şu anda aynı kitap karşımda duruyordu. Peki onun burada ne işi vardı? Daha da önemlisi bu adam o kitaba neden ihtiyaç duyuyordu?

...

Nihayet istediğim şey gerçekleştiğinde kimseyle hiçbir göz teması kurmadan binadan dışarıya çıktım. Arabaya kendimi zor attığımda nefes nefes olduğumu yeni fark etmiştim.

"Bella az kalsın yanına gelecektim. Niçin bu kadar uzun sürdü?" Dediğinde ona doğru baktım.

"Anlatacağım. Yalnızca buradan uzaklaşalım." Dedim. Sert bir şekilde yutkundum. Chris hiçbir şey sorgulamadan arabayı çalıştırmıştı. Az önceki gördüğüm şeyi düşünerek camdan dışarıya bakmaya başlamıştım.

Kimsenin olmadığı sessiz bir yere geldiğimizde Chris arabayı durdurmuştu. İkimizde aynı anda arabadan indiğimizde derin bir nefes aldım.

"Pekala neler oluyor?" Diye sordu. Ona doğru baktım.

"Orada tuhaf bir şeyler oluyor ve ben bunu hissediyorum."

"Ne?...ne gibi tuhaf?"

"Dinle Doktor Walker'ın odasında dikkatimi bir şey çekti. Bizde olan kitabı hatırlıyorsun değil mi?"

"Kırmızı kitabı mı?"

"Evet!.....onun aynısından orada da gördüm."

"E-emin misin Bella? Çünkü bildiğim kadarıyla bu kitaptan başka yok."

"Ama ben gördüm....buna emin olmam gerekiyor Chris."

"Pekala öyleyse ne yapacağımızı gayet iyi biliyorsun." Dediğinde yan gözlerle sırıtarak ona bakmıştım.

"Evet....kesinlikle biliyorum."

Kurtlar Arasında (6. kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin