~~~~~~~~~Reggel 7:30~~~~~~~~~
~~~~~Akademi High School~~~~~
~~~~~~~~~~~Tető tér~~~~~~~~~~~-Úr isten! Az ott egy halott test?! Hívom kell a rendőrséget!-szólalt meg valaki a hátam mögül.
-A fenébe! Észre vettek. El kell kapnom Kokonát mielőtt hívná a rendőröket!- gondoltam ijedten.
Most biztos az járhat a fejedben, hogy mi történt, igaz? Elmesélem. Hosszú lesz, de érthető.
A személy, aki meglátott, Kokona Haruka.
A halott személy akit a földön heverve látott, Osana Najimi.
És hogy miért kellene üldöznöm Kokonát?
Mert gyilkosság közben látott meg. Igen. Osana Najimi haláláért én, Ayano Aishi vagyok a felelős. De nem érdekel. Annak a lánynak vesznie kellet! És hogy miért?
Akart valamit, bár inkább 'valakit', akit én is akartam. Senpai-t~!
Ha azt mondom, hogy akartam Senpai-t, akkor nem mondtam gyakorlatilag semmit igaz? A fiú neve Taro Yamada. De mindenki csak Senpai-ként ismeri. Osana Najimi, Senpai gyerekkori barátja volt. De már csak 'volt'.
'-(A francba! El kell kapnom mielőtt kiérne a kis udvarra!)'
Gondolhatjátok, hogy mennyire ostoba vagyok, hogy egy fiú miatt ilyen dolgokat teszek, mint a gyilkosságok. Higgyétek el! Meg van az oka, hogy ilyet teszek. Az a fiú, "megmentett".
'Már a földszinten voltunk, amikor Kokona majdnem elkiáltotta magát.'
'-VALA-'-kiáltotta volna a kis ribanc, de még időben elkaptam az egyen ruháját.
'- Meg vagy!'
Kicsi korom óta sose voltak érzéseim. Emiatt folyton bántottak.
Anyám szerint nincs semmi bajom.
"Kicsi koromban, én is ilyen voltam." Mindig ezt mondta.Apám viszont aggódott. Mindig próbált mosolyt csalni az arcomra. Egyik kudarc követte a másikat.
'- SEGÍTSÉG!!'- kiáltotta volna, de időben nyakon szúrtam.
Egy napon, a szüleim elutaztak Amerikába. Egy 'fontos' ügy miatt.
'- Fogd be!'- vetettem oda neki.
Az után a nap után 2 héttel, elkezdődött az iskola.
'- Ti hallottatok valamit?'-szólalt meg valaki.
'- Francba!'- gondoltam.
Már az első napon késésben voltam, így rohanva mentem a suli felé. Már egy sarokra lehettem a sulitól mikor is, neki futottam 'valakinek'.
'???:- Meg nézem mi az.'
YOU ARE READING
Utazás a Yandere Szimulátorban
FanfictionTi gondolkodtatok-e már azon, hogy a Yandere Simulátornak milyen szines is a világa? Történetünk főszereplője, Ayano Aishi, ismertebb nevén, Yandere-chan a történet elején nagyon nagy bajba kerül. Lebukik egyik gyilkosságánál. A történet innen kezdő...