Ayano szemszöge:
-Csura... kun?-kérdeztem értetlenül. Szóval ő egy....fiú?!
-Igen. Mi olyan meglepő?-válaszolt Csura.
-É-én azt hittem hogy lány vagy.
-Márpedig ő egy fiú.-válaszolta egy lányosabb hangú idegen.
-Huh? Ki volt ez?-kérdeztem kicsit meglepetten.
-Ugh! Szora! Gyere elő!-kiabált Csura ingerülten.
-Itt vagyok lenn.-szólt az újabb idegen. Csura és én lenéztünk a padlóra. Egy másik barna cica volt előttünk, csak kék szemekkel.
-Szia! A nevem Szora. Te biztos Ayano vagy.-köszönt illedelmesen Szora. Ő sokkal kedvesebb, mint Csura.
-Igen de... Várjunk! Miért ilyen hasonló a nevetek? Csura, Szora.-néztem furcsán.
-Ja igen. Én ennek a tökfejnek az ikertestvére vagyok.-adott magyarázatot Szora.
-Az ikertestvére?
-Sajnos! Egyébként azért vagyok itt, mert Csurát ismerve biztos voltam abban, hogy kihagy néhány dolgot vagy rosszul magyaráz el. Én pedig ezt akartam bepótolni, hogy ne legyél összezavarodva.-szólalt meg büszkén Szora.
-Mégis mit hagytam ki?-érdeklődött Csura.
-Ayano figyelsz?-kérdezett Szora.
-Öhmm... Igen!-válaszoltam, majd a barna szőr gombolyag beleugrott az ölembe.
-Először is! Attól még, hogy a 'rivális' szerepet kapod meg egy világban, attól még nem fog változni se a személyiséged, se a posztod az iskolában.-magyarázta ki a 'rivális' posztot. Kicsit érdekes, hogy ezt mind egy beszélő macska magyarázza el, de most már nincs min meglepődnöm.
-Oh, köszi!-köszöntem meg neki, majd megvakartam Szora bal fülét.
-Ez nagyon jó!-mondta Szora, miközben dorombolt.
-Oké, elismerem hogy ezt, rosszul magyaráztam el.-vallotta be Csura ingerülten.
-Kettő!-fojtatta Szora-Ha a 'rivális' vagy, nem biztos, hogy a 'crush'-t fogod szeretni. A 'riválisnak' ugyanis nem teljesen az a feladata hogy összejöjjön a 'crush'-sal. Meglehet, hogy a 'yanderébe' szeret bele. A 'riválisnak' ugyanis az a feladata az élete mentése mellet, hogy akadályozza a 'yanderét'. Ezt megteheti úgy, hogy folyton a 'yandere' közelében van, lehetőleg 'stalker'-eket megszégyenítő módon vagy állandóan a 'crush' "szoknyája alá bújik".
-Jó oké, ez is elkerülhette a figyelmemet.-ismerte be Csura megint.
-Az egészben a legrosszabb pedig az, hogy a hét elején nem igazán egyértelmű, hogy ki a 'crush', a 'rivális', a 'yandere'. Legalábbis a 'crush' és a 'rivális' számára nem. A 'yandere' ugyanis képes felismerni, hogy melyik diák/tanár milyen szerepben mozog. A 'crush' és a 'rivális' erre nem képes.-magyarázta Szora, miközben Csura idegesen sziszegett.-Szóval kedves Csura! Rengeteg dolgot kihagytál!
-Jó van na! Meg lehet hogy ezeket kihagytam, de a többit azt rendesen elmagyaráztam! Phum!-vágta rá Csura, mint valami tsundere karakter.
-Az lehet, de attól még ne legyél ennyire beképzelt!-szólt rá Szora.
-Ti aztán igazán jó testvértek vagytok.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bocsi hogy ez ilyen rövid lett.
De ezt a részt nyugottan vehetitek egy amolyan 'mini' résznek.
További szép napot!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CZYTASZ
Utazás a Yandere Szimulátorban
FanfictionTi gondolkodtatok-e már azon, hogy a Yandere Simulátornak milyen szines is a világa? Történetünk főszereplője, Ayano Aishi, ismertebb nevén, Yandere-chan a történet elején nagyon nagy bajba kerül. Lebukik egyik gyilkosságánál. A történet innen kezdő...