~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Itt az újabb fejezet!
Mint mindig, jó szórakozást!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ayano szemszöge
- Azt hiszem én tudom a választ!
Ismerem ezt a hangot.
-Már megint te vagy az?-kérdeztem idegesen.
-Mégis ki lennék? A Mikulás?-mondta az a valaki pimaszul.
-Jó, de merre vagy?
-Itt lent.-válaszolt a hang. Lenéztem. Egy barna kiscica, vörös szemekkel bámult.
-M-mi a...-dadogtam értetlenül.
-Nyugodj meg! Én vagyok az.-válaszolt a kismacska.
-D-de hogy jöttél be a házba?
-A szobád ablaka nyitva volt.
A kis idegen az étkező és a nappali közötti részre sétált.
-Te most mit csinálsz?-kérdeztem értetlenül.
-Csak nem gondolhatod hogy macskaként magyarázom el neked ezt az egészet.
Majd egy kisebb durranás következtében átváltozott.
-Áhh... Sokkal jobb.-mondta megkönnyebbülten az idegen. A hosszú barna haja volt. A szemei vörösen izzottak. A fején egy piros, rendőrsapkát hordott. Vörös inget viselt rajta, vérpiros köpennyel.
-Váó!
-Köszönöm!-válaszolt. Nem volt túl mély hangja, bár magasnak se mondanám. Elkönyveltem lánynak.
-Szívesen! Akkor most kérlek, mondd el, hogy mi ez az egész!
-Nos igen!-megköszörüli a torkát-Miattam vagy itt!
-He?-néztem értetlenül.
-Játszani szerettem volna veled egy játékot, melynek a lényege az, hogy a saját világod különböző verzióiban lennél és így éled a hetedet.
-Új világok? Én azt hittem hogy visszajöttem az időben.
-Nagyon nagyot tévedtél!
- Nézd! Nagyon érdekfeszítő a játékod, hogy a világom különböző verzióiban ugrálhatok, de inkább küldj vissza a világomba, kérlek!-kérleltem az idegent.
-Azt sajnos nem tehetem meg!
-Miért is?
-Hát mert...... izé..... a világod adatai..... törlődtek.
-MI?! HOGY ÉRTED EZT?!
-Miközben a saját világodból áthoztalak ide, valami meghibásodott... és így.... a világod... törlődött.
-Akkor ez most azt jelenti hogy-
-Nyugodj meg! Néhány adat még meg van abból a dimenzióból, így tudnám teremteni.
-Tudnád?
-Igen! Csak tudnám, mivel a legtöbb adat a világod többi verzióiban elvesztek. Ezért arra kérlek, hogy találd meg őket!
YOU ARE READING
Utazás a Yandere Szimulátorban
FanfictionTi gondolkodtatok-e már azon, hogy a Yandere Simulátornak milyen szines is a világa? Történetünk főszereplője, Ayano Aishi, ismertebb nevén, Yandere-chan a történet elején nagyon nagy bajba kerül. Lebukik egyik gyilkosságánál. A történet innen kezdő...