Ayato szemszöge
Meglepődtem Kizano viselkedésén. Nem gondoltam hogy ez lesz ennek a vége, hogy elszalad. Végül úgy döntöttem, hogy bemegyek az osztálytermembe és ott gondolkozom tovább.
-Ayato!-szólt ki Buka a táskámból.
-Mi az?-kérdeztem.
-Az a levél....a szag rajta egy kicsit ismerős.-mondta Buka.
-TÉNYLEG?!-kérdeztem.
-Igen. Taekónak van ilyen szaga!-magyarázta Buka.
-Taeko? Úgy érted hogy...Taekótól van a levél?
Buka bólintott.
-De szerintem ne menj el rá!
-Már te is ezzel jössz?
-Neem! Csak hát a kazetta...meg rossz előérzetem van.
Megnyugtatásként megsimogattam Buka fejét.
-Ne aggódj! De ha szeretnéd, akkor magammal viszlek, hogy vigyázz rám!-mondtam mosolyogva. Buka vette a viccemet és kuncogott egy kicsit rajta. Ekkor megint eszembe jutott Kizano.
-Ayato?-nézett rám Buka aggódóan.
-Csak eszembe jutott Kizano fura viselkedése. Meg kéne néznem hogy jól van-e!-mondtam, majd felálltam a helyemről.
-Oké...én addig elindulok!-mondta Buka, majd kirohant a teremből. Én nem szóltam semmit, csak sóhajtottam. Elővettem a telefonomat, hogy megnézzem mennyi az idő. Buka nem tévedett, tényleg mennie kellett. Ez azt jelentette, hogy csak ebédszünetben találkozhattam vele. Ameddig nem jött be a tanár, addig a telefonommal szórakoztam. A galériámban nézegettem a képeket és rábukkantam arra a selfie-re, amit előző nap készítettem Taekóval. Egy ideig nézegettem a képet, majd valami érdekesre bukkantam. Taeko pupillái furák voltak. Megvoltak nyúlva. Először azt hittem valami kép hiba, de az én pupilláim rendben voltak.
-Lehet Bukának igaza van!-mondtam magamban.
Ebédszünetben
Összeszedtem Bukát, majd elindultam Kizano felé. A Dráma Klubban leltem rá.
-Kizano?-szóltam neki.
-Oh, szervusz!-köszönt vissza röviden.
-Minden rendben?-érdeklődtem.
-P-persze csak...sok házit kaptunk.
-Akkor sok házinak kellett lennie ahhoz, hogy úgy lássalak, mintha hetekig sírtál volna.
Kizano kuncogott egyet.
-Végül is...
-Kizano...miért futottál el ma reggel?
Néma csend. Csak a lélegzet vételünket hallottuk.
-Órára siettem.-magyarázta.
-Könnyezve?
-Előte sejtettem hogy sok házink lesz.
-Kizano ne csináld! Hol van az a fiú, aki félelmek nélkül áll ki a színpadra, hogy több száz embert lenyűgözzön?
-.....elment...
-Nem ilyen válaszra vártam.
-Ayato...egyedül szeretnék lenni!
-Köze van a levélhez, amit ma reggel kaptam?
-Menj el, kérlek!
-Mintha említetted volna hogy egyszer elutasított egy-
-ELÉG!-kiáltotta Kizano, vérben forgó szemekkel. Meglepődtem és meg is ijedtem. Reméltem hogy nem kell gatyát cserélnem.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Utazás a Yandere Szimulátorban
ФанфикTi gondolkodtatok-e már azon, hogy a Yandere Simulátornak milyen szines is a világa? Történetünk főszereplője, Ayano Aishi, ismertebb nevén, Yandere-chan a történet elején nagyon nagy bajba kerül. Lebukik egyik gyilkosságánál. A történet innen kezdő...