3.világ 2.rész ~Kapás-fogás~

169 22 26
                                    

Ayano szemszöge

A tegnapi nap úgy végződött, hogy Budo haza kísért órák után. Ma reggel pedig arra értünk be a suliba, hogy rendőrök vizsgálják az iskolát. 

-Mi történhetett? Vajon ki tette? Miért tett volna bárki is ilyen borzasztót? Megetettem otthon a macskát?-kérdezték aggodalmasan a diákok. Én és Budo csak próbáltunk áthaladni a tömeg között, mire elkapott minket egy rendőr.

-Jó reggelt!-köszönt ránk.

-Jó reggelt uram!-köszöntünk vissza Budóval.

-Mondják! Kapcsolatban álltak egy bizonyos Sho Kuninnal?-érdeklődött a rendőr.

-A klubom egyik tagja és a barátom. Miért? Mi történt vele?-kérdezte Budo.

-Nos, ez esetben őszinte részvétem. A barátját tegnap délután találta meg az egyik tanár itt az iskola előtt. Azt feltételezzük hogy valaki lelökte a tetőről.-válaszolt a rendőr, majd továbbállt. Budo pedig lassan könnyezni kezdett.

-Budo?-kérdeztem aggódva, majd a vállára tettem a kezem.

-Ő volt az egyik legjobb barátom......-szipogott vissza. Megöleltem Budót, ő pedig erősen viszonozta ezt a gesztust. Nem sokkal később az igazgató is előbújt, majd közölte velünk, hogy a tanítás nem marad el, így mindenki szépen bevonszolta a valagát az iskola falai közé.

(Ide simán eltudnék képzelni egy intrót.)

Ma az első két óránk dupla tesi, mivel az első órában a tornateremben labdajátékozunk, a második órában pedig úszunk. Tökéletes kombináció. Átváltottam a cipőmet, majd az öltöző felé sétáltam. Egyik lány osztálytársam mesélte, hogy össze leszünk vonva a 3-2 osztállyal. Állítólag minden kedden össze vagyunk vonva, csak gondoltam megérdeklődöm. Ez pedig azt jelenti, hogy a labdajátékoknál, és az úszásnál is találkozom Budóval. A gondolattól, hogy láthatom a felső testét, és hogy ő is jobban megvizslathat engem, teljesen elpirultam. Már majdnem a fürdőruhámat vettem volna fel, mikor szerencsére valaki rám szólt. Miután kész lettem, a tesi terem felé rohantam. A fiúk már rég bent voltak. Budo tartotta a bemelegítést a fiúknak, a lányoknak pedig Mina Rai tartotta. Bemelegítés után a tanár két labdával jött vissza. 

-A mai órán két labdás kidobós lesz.-mondta, majd feldobta a labdákat a levegőbe, majd mikor azok vissza tértek a földre, elkezdődött a móka. Itt az volt a szabály, hogy ha kidobnak, akkor a színpadon kellett helyet foglalnod, és ha kidobták azt, aki kidobott, akkor visszaállhattál. Engem nehezen tudtak kidobni. Az óra vége felé már csak én, Budo és Mina maradtunk játékban. A két labda Budónál volt.

-Na akkor most mi legyen?-kérdezett minket Budo.

-DOBD KI MAGAD!!-kiáltotta be az egyik fiú, akit Budo dobott ki, de nem szenteltünk neki nagyobb figyelmet.

-Tudod mit Budo? Dobd nekem az egyik labdát, és akkor együtt kidobjuk Ayanót.-javasolta Mina. De kedves. Budo elgondolkodott ezen egy kicsit, majd az egyik labdát nekem, a másikat Minának dobta. 

-Rendezzétek el!-mondta Budo, majd megállt egy helyben. Mina pedig egy elszánt arccal felém nézett, majd felém dobta a labdát, de olyan erővel, hogy megijedtem és eldobtam a kezemből a labdát, ami Budo fejére pattant, majd leesett a földre. Kidobtam Budót. Mikor már az emberek nagy boldogsággal visszaálltak volna, kicsöngettek. Visszamentünk az öltözőbe, és át vettük az úszóruháinkat. A lányoknak egy kék színű úszóruha volt. Miután kimentünk az öltözőből, mi is megcsodálhattuk a fiúk szerelését. Nekik úszó nadrágjuk volt. Az én szemem azonban csak egy fiún ragadt meg. Budón....ahogy a nap rásütött és láthatóvá váltak a duzzadt izmok a hasán, a karján és a vádliján, úgy éreztem nincs és nem is lesz más olyan dolog, ami ennyire elragadná a figyelmemet. 

Utazás a Yandere SzimulátorbanWhere stories live. Discover now