~Cupcake és Takoyaki~

79 10 0
                                    

Ayano szemszöge

Másnap ismét Satori-kunnal mentem az iskola falai közé. Az előző nap vége annyiból állt, hogy megismerkedtem Yuno pasijával, Amano Yukiteru-val és az Irodalom Klub tagjaival. Natsuko, a főzni jól tudó tsundere. Yuki, a magába zárkózott, de rendes srác. És végül Márkó, a klub elnöke. Az is kiderült, hogy Satori az alelnök. Nem gondoltam róla, mert egy kicsit gyerekes, Márkó pedig olyan...vezér alany. A barna haja és a zöld szemei emlékeztettek valakire, aki igaz nem sok ideig volt az "álmomban", de mégis jól megjegyeztem magamnak. Ha jól emlékszem, "A"-val kezdődött a neve. A mostani napon Satori és én a suli felé mentünk, mikor egy kis rózsaszín pudli rohant felénk.

-Satori-kun, nézd milyen aranyos!-mondtam Satorinak, miközben az apróságot simogatgattam.

-Aww! Olyan cuki hogy belehalok!-mondta, majd felemelte a kutyit és ölelgetni kezdte. Ezzel azért nem volt semmi baj, mert látszólag a kutya úgy néhány perce járhatott egy kutyakozmetikusnál. A nyakában volt egy nagyon világos barna nyakörv, amin pedig egy muffin alakú biléta volt.

-Cupcake! Kis kutyám!-kiáltozott egy nő. Megnéztem a kutya bilétáját, amire az volt rágravírozva sárga betűkkel hogy 'Cupcake'.

-Satori, szerintem valaki keresi ezt a kutyát.-mondtam. Én és Satori a hang irányába mentünk, míg nem egy szőke hajú lányhoz nem értünk.

-Ne haragudj, őt keresed?-kérdeztem a lányt, miközben Cupcake-re mutattam.

-Cup! Oh kicsim!-mondta, miközben kiszedte Satori kezei közül a pudlit.

-Kedves....-morogta Satori az orra alatt.

-Nagyon szépen köszönöm nektek hogy megtaláltátok Cupy-t. A nevem amúgy Chica! Toyama Chica! Sziasztok! - mondta majd elindul egy irányba. Mi is tovább mentünk a suli felé. Az első óránk ha jól emlékszem főzéstan volt. Én, Yuno és Natsuko egy csoportba kerültünk. Yui pedig Ayato és Laito társaságában kapott helyet. Szegény lány. Mindegyik csoport más és más feladatot kapott. Nekünk például cupcaket kellett csinálnunk. Natsuko és én csináltuk a tésztát, Yuno pedig a cukormázat.

-Ayano vigyázz! A liszt! Félre öntöd a tejet baka!-mondogatta Natsuko aggodalmasan.

-Rendben rendben vigyázok!-mondtam.

-Ne önts bele annyit! A végén leves lesz belőle!-mondta Nastuko. Kezdett idegesítő lenni.

-Natsuko-san....megtennéd hogy befogod a szádat és inkább valami hasznosabbat csinálnál? Mindkettőnket idegesítesz tudod!-mondta halál nyugottan Yuno.

-Hasznos dolgot csinálok! Figyelek, nehogy Ayano elrontson valamit!-mondta. Erre a keze elmozdult a tejes doboz irányába és Natsuko így kiborította azt.

-Mehetsz takarítani Natsu-kun!-mondta egy mellettünk lévő csoport tagja.

-E-ez nem az én hibám! Yuno elvonta a figyelmemet.-mondta mérgesen Natsuko.

-Nincs vita! Itt egy rongy!-mondta Yuno és Natsuko fejéhez vágta az említett konyha ruhát. Én közben Yui csapata felé néztem. Láttam ahogy Yui keveri a Takoyaki tésztáját és a szószt hozzá és....ennyi. Laito udvarolgatott neki, Ayato pedig úgy járkált Yui mellett, mint egy generális. Közben mindketten bele-bele nyaltak a nyakába. Szóltam Yunónak, majd közös elhatározásra jutottunk.

K-I-H-A-L-L-G-A-T-Á-S

Yui szemszöge

Amint kicsengettek, mentem a következő órám helyszínére, a testnevelés terem felé. A szekrényemnél egyszer csak a valaki megragadta a vállam és megfordított.

Utazás a Yandere Szimulátorbanحيث تعيش القصص. اكتشف الآن