2. világ 1.rész ~Vissza a régi kerék vágásba~

239 21 9
                                    

Ayano szemszöge

Fáradtan kelek ki az ágyamból. Szétnézek. Minden a helyén. A Senpai-szentély pontosan az ágyam előtti szekrényemen van, becsukva. 

-Az egész csak egy álom volt?-kérdezem magamtól.

-A legszebb álmod, mert én is benne szerepeltem Csipkerózsika.-hallottam meg egy hangot. Szétnéztem, de senki.

-Még mindig a földön vagyok.-mondta a hang. Lenéztem, majd teljesen meglepődtem.

-Cs-CSURA?! Te vagy az?-kérdeztem lesokkoltan.

-Csak az egyetlen. Szorára emlékszel?-kérdezett.

-P-persze. Ő a nővéred. De mit keresel itt?-érdeklődtem.

-Hogy felébresszelek. Bár....-kuncog- Egy varázscsókkal hatékonyabb lett volna.

-Ugyan olyan perverz maradtál.-állapítottam meg.- De elmondod hogy most ki vagyok itt?

-Ajaj. Azt sajnos nem tehetem. Szora megölne. De te magad is rátudsz jönni.-mondta mosolyogva a kis szőrpamacs, majd az ölembe ugrott.

-Csura mássz ki az ágyamból! Tele lesz macskaszőrrel.-szóltam rá.

-Így áll a helyzet? Oké.-mondta, majd egy kisebb vörös füst keletkezett. Mire készül? Mikor a füst eloszlott Csura már nem macska ként, hanem....

-Na~? Vall be hogy tetszem!-mondta beképzelten Csura. Én ott ültem fülig pirulva. Csura nem macska volt. Emberi alakban volt, egy póló nélkül. Már értem miért volt más az átváltozása. A fejét az ölemben pihentette és a hátán feküdt. Én nagyon gyorsan kimásztam az ágyamból.

-Te hülye perverz!-mondtam neki mérgesen, vörös fejjel.

-Hehehe~ Jól áll neked a tsundere személyiség.-mondta, majd megnyalta a száját.- Plusz ebben a pizsamában még kívánatos is vagy.-tette hozzá. Én kiszaladtam a szobámból a szüleim szobájáig, majd megfogtam apa egyik pólóját, majd mentem vissza a szobámba. Mire odaértem, Csura már javában nézegette a Senpai-szentélyben lévő dolgokat.

-HÉ! Te mit művelsz?-kérdeztem felháborodva.

-Csak belekukkantottam. Mit nem mondjak jól megszívtad.-válaszolt.

-Te miről beszélsz?-kérdeztem, miközben hozzá vágtam a pólót és belenéztem a szentélybe. Teljesen máshogy nézett ki. A fogkefe lila volt, a hajtincs lila volt, az alsógatya lila volt. A képen pedig...

-Ez....EZ RIKU SOMA?!-kérdeztem teljesen meglepetten.

-Ja. Úgy tűnik most ő a 'crush'.-állapította meg Csura.-De....-kuncog- Ha akarod lehetek a Senpaiod.-tette hozzá, majd letaszított az ágyra. A kezeimet erősen lefogta, a vérvörös szemei, amikkel az én szürkéimbe nézett, csak úgy fénylettek. A kalapja leesett a földre, amitől látszódtak a fülei. Kis bolyhos, barna macska fülek. A hátából ekkor eltört két, démon szárny.

-T-te meg mi vagy?-kérdeztem rémülten.

-Én? A tied vagyok.-válaszolt. Az arca egyre közelebb került az enyémhez. M-meg fog csókolni?!

-AYANO-CHAN! ÉBREN VAGY?-kérdezte valaki kintről. Csura ekkor feleszmélt és felemelte az arcát.

 -Francba.-morogta, majd lemászott rólam. Mily megkönnyebbülés. 

-Ne aggódj Aya! Később még fojtatjuk!-kacsintott rám Csura, majd felvette a kalapját és eltűnt. Én gyorsan átöltöztem az egyenruhámba, felkaptam a táskámat, majd mentem ki a házból. A lakhelyem előtt meglepetésemre Riku arca fogadott.

Utazás a Yandere SzimulátorbanWhere stories live. Discover now