1. világ 6. rész ~Sayonara, Muja!~

245 24 29
                                    

Szerda 6:30

Ayano otthona, szemszöge

Másnap reggel, a tegnapi nap eseményein gondolkodtam. 

Visszaemlékezés

Muja és én egy ágyon fekszünk a nővér szobában. Muja a hajamat simogatja és mélyen a szemembe néz.

-K-Kina Sensei! Holnap iskola van még és sok házim  van tudja, szóval haza kellene mennem.-próbáltam menekülni. Erre Muja elmosolyodott.

-Itt is megírhatnád a házijaidat, nem?-mondta azzal a mosollyal az arcán. A fenébe hogy ilyeneket talál ki. Muja elkezdett közel hajolni az arcomhoz. Meglepődtem a mozdulatán.

-K-Kina Sensei?!-kérdeztem pirult arccal.

-Csókolóztál már?-érdeklődött.

-Hogy mit kérdezett? Hogy csókolóztam-e már? Te jó ég, megakar csókolni vagy mi?! Mi van ha hazudok?-jártak ezek a gondolatok a fejemben.-I-igen.-válaszoltam.

-Szerencsés lehetett az aki először csókolt meg. Ki volt az?-kérdezte egy kaján vigyorral.

-A.....az első? -kérdeztem.-Ha nem mondok valamit akkor te leszel az Muja, de azt nem szeretném.-gondoltam idegesen. Egy kicsit agyaltam hogy kinek a nevét mondjam. Mikor már mondani akartam a nevet, Muja közbe szólt.

-Sejtettem.-mondta.

-M-mit?-kérdeztem még izgatottabban.-Rájött arra hogy hazudtam? De eddig még senki se tudta átlátni a hazugságaimat. Lehet hogy 'crush' vagyok ez megváltozott?-jártak ezek a mondatok a fejemben.

-Az hogy füllentettél. De semmi rossz nincs ebben. Egy csomó lányt beszokta hazudni hogy csókolózott, csak azért hogy menőnek tűnjön.-magyarázta Muja.-Ja és még valami.

-I-igen?- kérdeztem félve.

-Nem baj ha nyelvel csinálom?-kérdezte, majd kidugta a nyelvét.

-Csak azt ne!-imádkoztam magamban.

Muja már nyomta volna az ajkait az enyéimhez, de kopogást hallottunk, szóval felültünk az ágyból és Muja ment megnézni, hogy ki kopogott.

-Igen? Á! Mida-San. Hogy hogy itt vagy? Egyébként boldog voltam hogy a te osztályodnál kellett helyettesítenem.-hallottam Muja társalgását. 

-Akkor légy boldog barátném. Csak jöttem megnézni hogy vannak-e itt olyan diákok, akiknek már otthon kéne lenni-

Ekkor Mida kiszúrt Muja háta mögül és kérdőre fogta a barátnőjét.

-Ms. Aishi mit keres itt? Oh! Csak nem?-kérdezte perverz hangsúllyal.

-Hát...majdnem...-válaszolt Muja.

-Csatlakozhatok?-kérdezte Mida még perverzebb hanggal, amitől én teljesen megijedtem.

-Na még csak az kéne!-gondoltam akkor.

-M-Mida....-szólalt meg Muja meglepett hanggal. Erre Mida egy jó hangosat felnevetett.

-Mida. Fejezd már be hogy folyton így megjátszod magad!-szólt Muja durcás hanggal Midára.

Utazás a Yandere SzimulátorbanWhere stories live. Discover now